Ένας Έλληνας στην ομάδα της μεγαλύτερης startup παγκοσμίως
Ο Παναγιώτης Βιτάκης, ως Chief Customer Officer (CCO), είναι αρμόδιος για να διασφαλίζει ότι το σύστημα διαχείρισης διαδικασιών εκπληρώνει και υπερβαίνει τις προσδοκίες των πελατών
Ήταν το 2011 όταν οι φοιτητές Alex Rinke, Bastian Nominacher και Martin Klenk ξεκίναγαν την επιχείρησή τους στο Μόναχο με μόλις 15.000 δολάρια. Δέκα χρόνια μετά η startup εταιρεία Celonis κατάφερε πριν από λίγες ημέρες σε έναν νέο γύρο χρηματοδότησης να συγκεντρώσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια κι η αποτίμησή της να εκτιναχθεί στα 11,1 δισεκατομμύρια δολάρια, κατατάσσοντάς την στην πρώτη θέση των startups με τη μεγαλύτερη αξία στη Νέα Υόρκη και τη Γερμανία.
Σε αυτή την ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία Chief Customer Officer είναι ένας Έλληνας. Πρόκειται για τον Παναγιώτη Βιτάκη που ξεκίνησε την καριέρα του το 1997 στην Icon InfoSystems, για πέντε χρόνια δούλεψε στην Upstream, ήταν στην ιδρυτική ομάδα του Persado, για έναν χρόνο εργάστηκε στην Endeavor Greece και από τον Αύγουστο του 2018 ανήκει στη διοικητική ομάδα της Celonis.
Παν. Βιτάκης: Δεν υπάρχει συνταγή επιτυχίας
Ο Παναγιώτης Βιτάκης, ως Chief Customer Officer (CCO), είναι αρμόδιος για να διασφαλίζει ότι το σύστημα διαχείρισης διαδικασιών εκπληρώνει και υπερβαίνει τις προσδοκίες των πελατών.
Σύμφωνα με τον κ. Βιτάκη δεν υπάρχει μυστική συνταγή. Σε πρόσφατο Ask me Anything Session της Endeavor είπε: «οφείλεις να σκεφτείς πώς θα δημιουργήσεις ένα οικοσύστημα γύρω από αυτό που κάνεις, το οποίο θα σε βοηθήσει να αναπτυχθείς εκεί όπου δεν μπορείς. Δεν μπορείς να τα πετύχεις όλα μόνος σου. Και το οικοσύστημα, αν εντοπίσεις τον κατάλληλο εταίρο, μπορεί πράγματι να σε βοηθήσει να αναπτυχθείς πολύ γρήγορα».
Η εταιρεία Celonis
Η εταιρεία λογισμικού Celonis σημειώνει ετησίως τριψήφιο ποσοστό ανάπτυξης και στους πελάτες της περιλαμβάνονται οι: Dell, L’Oreal και Pfizer. Η εταιρεία με έδρα τη Νέα Υόρκη και το Μόναχο έχει πλέον περισσότερους από 1.300 υπαλλήλους παγκοσμίως.
Πέρυσι, η εταιρεία ξεκίνησε μια νέα πλατφόρμα, η οποία δίνει στους πελάτες πρόσβαση σε έναν πίνακα ελέγχου που εμφανίζει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τις διαδικασίες και τη δυνατότητα αυτοματοποίησης συγκεκριμένων εργασιών.
Η Celonis χρησιμοποιεί AI και άλλες τεχνολογίες για να αυτοματοποιήσει όλο και πιο πολύπλοκα δίκτυα και διαδικασίες, ειδικά σε μεγάλες εταιρείες και οργανισμούς. Όπως έχουν πει οι ιδρυτές της, η Celonis, χρησιμοποιεί AI και μηχανική εκμάθηση «για να τραβήξει τα δεδομένα και τα μετατρέπει σε ένα εικονικό διάγραμμα ροής που μπορεί εύκολα να κατανοήσει ο καθένας».
Σε αυτή την ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία Chief Customer Officer είναι ένας Έλληνας. Πρόκειται για τον Παναγιώτη Βιτάκη που ξεκίνησε την καριέρα του το 1997 στην Icon InfoSystems, για πέντε χρόνια δούλεψε στην Upstream, ήταν στην ιδρυτική ομάδα του Persado, για έναν χρόνο εργάστηκε στην Endeavor Greece και από τον Αύγουστο του 2018 ανήκει στη διοικητική ομάδα της Celonis.
Παν. Βιτάκης: Δεν υπάρχει συνταγή επιτυχίας
Ο Παναγιώτης Βιτάκης, ως Chief Customer Officer (CCO), είναι αρμόδιος για να διασφαλίζει ότι το σύστημα διαχείρισης διαδικασιών εκπληρώνει και υπερβαίνει τις προσδοκίες των πελατών.
Σύμφωνα με τον κ. Βιτάκη δεν υπάρχει μυστική συνταγή. Σε πρόσφατο Ask me Anything Session της Endeavor είπε: «οφείλεις να σκεφτείς πώς θα δημιουργήσεις ένα οικοσύστημα γύρω από αυτό που κάνεις, το οποίο θα σε βοηθήσει να αναπτυχθείς εκεί όπου δεν μπορείς. Δεν μπορείς να τα πετύχεις όλα μόνος σου. Και το οικοσύστημα, αν εντοπίσεις τον κατάλληλο εταίρο, μπορεί πράγματι να σε βοηθήσει να αναπτυχθείς πολύ γρήγορα».
Η εταιρεία Celonis
Η εταιρεία λογισμικού Celonis σημειώνει ετησίως τριψήφιο ποσοστό ανάπτυξης και στους πελάτες της περιλαμβάνονται οι: Dell, L’Oreal και Pfizer. Η εταιρεία με έδρα τη Νέα Υόρκη και το Μόναχο έχει πλέον περισσότερους από 1.300 υπαλλήλους παγκοσμίως.
Πέρυσι, η εταιρεία ξεκίνησε μια νέα πλατφόρμα, η οποία δίνει στους πελάτες πρόσβαση σε έναν πίνακα ελέγχου που εμφανίζει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τις διαδικασίες και τη δυνατότητα αυτοματοποίησης συγκεκριμένων εργασιών.
Η Celonis χρησιμοποιεί AI και άλλες τεχνολογίες για να αυτοματοποιήσει όλο και πιο πολύπλοκα δίκτυα και διαδικασίες, ειδικά σε μεγάλες εταιρείες και οργανισμούς. Όπως έχουν πει οι ιδρυτές της, η Celonis, χρησιμοποιεί AI και μηχανική εκμάθηση «για να τραβήξει τα δεδομένα και τα μετατρέπει σε ένα εικονικό διάγραμμα ροής που μπορεί εύκολα να κατανοήσει ο καθένας».