Μπpορεί να πει κάποιος ότι πρόκειται για φιλέλληνα. Κι αυτό καθώς πρόκειται για έναν επενδυτή που επικεντρώθηκε στην Ελλάδα και που ήδη έχει βάλει άνω των 60 εκατ. ευρώ στην τραπεζική αγορά και τον κλάδο των τροφίμων.

Ο λόγος για τον άνθρωπο πίσω από το Switz Group, τον Ινδό επιχειρηματία Taizoon Khorakiwala που έπειτα από τοποθετήσεις εδώ και μια πενταετία στο χώρο των τροφίμων, εξαγόρασε το 70% της επιτυχημένης αλυσίδας «Κουλουράδες» ετοιμάζοντας μάλιστα και τη διεθνή ανάπτυξη του σήματος.