Από το 2013 η τρόικα είχε συστήσει στη χώρα μας να προχωρήσει η κτηματογράφηση της χώρας, χωρίς να περιμένει να τελεσιδικήσει κάθε υπόθεση που εκκρεμούσε για κάθε περιοχή που κτηματογραφήθηκε. Έτσι, όπως είπε χθες στη Βουλή ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ολόκληρες περιοχές που έχουν κτηματογραφηθεί, δεν μπορούσαν μέχρι και σήμερα να αναρτηθούν στο Εθνικό Κτηματολόγιο, περιμένοντας τις τελικές αποφάσεις των δικαστηρίων.

Με το νέο σχέδιο νόμου αυτό αλλάζει. Η ανάρτηση του δικαιώματος θα γίνεται στο Εθνικό Κτηματολόγιο και η όποια αμφισβήτηση θα καταγράφεται στο περιθώριο του κτηματολογικού φύλλου. «Ποιο είναι το ποσοστό των ακινήτων επί των οποίων ασκούνται ενστάσεις;» αναρωτήθηκε χθες στο βήμα της Βουλής ο κ. Πιερρακακάκης, δίνοντας ο ίδιος την απάντηση, μόλις 2%. Έτσι, δεν αναρτώνται στο Εθνικό Κτηματολόγιο το 98% ακινήτων, προκειμένου να διασφαλιστεί νομικά το 2%.

Η ρύθμιση αυτή, μαζί με άλλες αλλαγές που φέρνει το νέο σχέδιο νόμου για το κτηματολόγιο, όπως είπε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, θα ανεβάσουν το ποσοστό της κτηματογράφησης της χώρας από το 34% που είναι σήμερα, στο 55% σε ένα χρόνο μετά και στο 90% σε δύο χρόνια. Το πιο σημαντικό είναι ότι η πληροφορίας αυτή θα γίνει δημόσια, ενώ μέχρι πριν ήταν «χαμένη» και άρα κρυφή.
Στα Τρίκαλα στα δυο στενά

«Στα Τρίκαλα στα δυο στενά, σκοτώσανε το Σακαφλιά». Το περίφημο τραγούδι του Βασίλη Τσιτσάνη είναι το νέο σουξέ στον κλάδο των γαλακτοκομικών προϊόντων μετά και το δεύτερο κρούσμα φέτας – μαϊμού καθώς και η δεύτερη εταιρεία που παραπέμφθηκε δραστηριοποιείται στην ίδια περιοχή με την πρώτη, την πατρίδα του… Σακαφλιά.

Πέραν της μουσικής πλευράς της υπόθεσης, ο κόμπος έχει φτάσει πλέον στο χτένι και η ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης καλείται να πάρει γενναίες αποφάσεις για τους ελέγχους. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην προ μηνών διαπιστωμένη υπόθεση νοθείας στη φέτα, η ΑΑΔΕ έστειλε στον ΕΛΓΟ «Δήμητρα» 4.500 σελίδες για να τις τσεκάρουν οι ελεγκτές του, διαδικασία που χρειάζεται πολλές εβδομάδες για να ολοκληρωθεί ακόμη κι αν ο οργανισμός είχε πολλαπλάσιους ελεγκτές απ’ ότι σήμερα.
Uber: Από κόκκινο πανί, φίλος των ταξιτζήδων

Για αρκετά χρόνια οι ταξιτζήδες που είχαν συνεργασία με την Uber δεν ήταν παρά μερικές εκατοντάδες. Βλέπετε η πολυεθνική είχε γίνει κόκκινο πανί για το σωματείο και δεν έλειπαν και οι επιθέσεις στα αυτοκίνητα των πρώτων που συνεργάζονταν μαζί της από τους Μουτζαχεντίν της «κίτρινης φυλής».

Τους τελευταίους μήνες η κατάσταση έχει αλλάξει καθώς όλο και περισσότεροι οδηγοί ανακαλύπτουν ότι αυτό που θεωρούσαν απαγορευμένο φρούτο είναι μια ιδανική εναλλακτική στο Beat, που δείχνει να μην μπορεί να διαχειριστεί την κρίση των τελευταίων μηνών. Σύμφωνα με τους οδηγούς, το σημαντικότερο πλεονέκτημα είναι η εκκαθάριση και πληρωμή σε ημερήσια βάση από το Uber αλλά και οι χαμηλότερες χρεώσεις.
Rafale για περιορισμένες παραστάσεις

Μπορεί να μην δούμε αυτό με τα χρώματα της Πολεμικής Αεροπορίας που μόλις παραλάβαμε, αλλά το Rafale θα έχει την τιμητική του στο Athens Flying Week στις 4 και 5 Σεπτεμβρίου. Η επίδειξη επιστρέφει μετά από ένα χρόνο απουσίας και απευθύνεται μόνο σε εμβολιασμούς . Η γαλλική Πολεμική Αεροπορία θα βάλει τα δυνατά της με το Demo Rafale να μας πείσει ότι άξιζαν τα λεφτά που σκάσαμε.

Ποιος γνωρίζει πότε και πού τα κεφάλαια του ευρωπαϊκού Ταμείου Ανάκαμψης θα βρουν… λιμάνι; Πληροφορίες της στήλης αναφέρουν ότι μέχρι τις αρχές Αυγούστου κρατάει ο διαγωνισμός για τη χρηματοδότηση άγονων γραμμών, μεταξύ των οποίων της γραμμής που θα συνδέει τη Στερεά Ελλάδα με το Πήλιο και τον Βόλο, μέσω Τρικερίου.
Περί διαγωνισμών

Η στήλη πληροφορείται ότι παροπλισμένα στελέχη του Διαχειριστή προχωρούν σε ανοιχτές καταγγελίες κατά της διοίκησης για «διπλούς» διαγωνισμούς για την προμήθεια υλικών με καπέλα και βεβαίως προμήθειες. Τις επόμενες μέρες αναμένεται να έχω και λεπτομέρειες. Η αλήθεια είναι ότι η διοίκηση Μανουσάκη ενοχλεί πια, όχι μόνο την ίδια την κυβέρνηση, αλλά και τα στελέχη της οδού Δυρραχίου.