Είναι η πρώτη φορά από την δεκαετία του ‘90, από την εποχή δηλαδή της Alpha Δορυφορική, που η Nova καλείται να κατέβει στον στίβο της συνδρομητικής χωρίς να έχει το σύνολο του ελληνικού πρωταθλήματος. Φυσικά υπήρξε και η περίπτωση της ΕΡΤ για ένα φεγγάρι με «άστεγες» μικρές ομάδες και το θνησιγενές paok TV, όμως εδώ μιλάμε για τον βασικό ανταγωνιστή που σου παίρνει την πλειοψηφία του προϊόντος που πουλούσες για δεκαετίες. Όπως είναι λογικό υπάρχει στη NOVA ένας φόβος για το πως θα αντιδράσουν οι συνδρομητές της όταν καθίσει η μπίλια για το που πάει ποιος.To 2020 έκλεισε με την Cosmote να ανοίγει λίγο ακόμη την ψαλίδα των συνδρομητών, καθώς όπως είχε ήδη ενημερώσει από τον Μάιο με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, έφθασε τους 575.000 με άνοδο 3,7%. Η Nova βρίσκεται πίσω 111.000 συνδρομητές καθώς διαθέτει 319.000 άμεσους συνδρομητές και 145.000 χονδρικής κυρίως μέσα από τις συνεργασίες της με Vodafone και Wind.
Τροπολογία για την πειρατεία

Θετικό τόσο για την Nova όσο και για την Cosmote όσο και για τους άλλους παρόχους τηλεοπτικού προγράμματος στην Ελλάδα είναι ότι για πρώτη φορά μία κυβέρνηση δείχνει να αντιλαμβάνεται το θέμα της πειρατείας στην συγκεκριμένη αγορά. Πιερρακάκης και Γιατρομανωλάκης περνούν άμεσα από την Βουλή τροπολογία που θα κάνει το dynamic blocking των πειρατών υπόθεση μισής ώρας. Αυτό σημαίνει ότι οι 500.000 πειρατικές συνδέσεις που υπολογίζεται ότι υπάρχουν σήμερα στην Ελλάδα θα εξαφανιστούν στην πλειοψηφία τους μέσα σε λίγο διάστημα. Το τι θα καρπωθούν από αυτό οι νόμιμοι παίκτες είναι άλλη κουβέντα.
Τιμές…Ολλανδίας στη βενζίνη!

Όσοι περίμεναν ότι η τιμή του μαύρου χρυσού θα υποχωρήσει, μάλλον θα πρέπει να το ξεχάσουν. Οι επενδυτές «νιώθουν» ότι η ανάκαμψη των μεγάλων οικονομιών δεν είναι αναστρέψιμη, παρά το τσουνάμι των μεταλλάξεων και αυτό το κλίμα αποτυπώνεται στο ταμπλό των αγορών, όπου το… βαρελάκι έπιασε πάλι τα 75 δολάρια μετά από δύο εβδομάδες αναταράξεων. Το τι σημαίνει αυτό για την τσέπη μας, δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση, αρκεί να παρακολουθεί κανείς τα ταμπλό στα πρατήρια καυσίμων αλλά και τα ράφια των super markets με τα συσκευασμένα- εισαγόμενα τρόφιμα…

Και για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία, αρκεί μια ματιά στα φρέσκα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που δείχνουν ότι οι Έλληνες με τους βαλκανικούς μισθούς πρέπει να πληρώνουν τη βενζίνη με τιμές… σκανδιναβικές! Έχουμε και λέμε: Ολλανδία 1,829 ευρώ/λίτρο, Φινλανδία 1,692 ευρώ/λίτρο, Δανία 1,688 ευρώ/λίτρο και… Ελλάδα 1,683 ευρώ/λίτρο! Θα πει κανείς “και τι ακριβώς περίμενες με τέτοια φορολογία στα καύσιμα;”. Όντως, φόροι και τέλη ξεπερνούν το 1 ευρώ σε κάθε λίτρο αμόλυβδης, ενώ ο ΦΠΑ 24% είναι από τους υψηλότερους στην Ευρώπη…
Τα δύσκολα της τηλεργασίας

Ωραία, λοιπόν. Ψηφίστηκε το νέο πλαίσιο για την τηλεργασία. Το ερώτημα που μένει να απαντηθεί είναι αν υπάρχει έλεγχος, όχι μόνο για τα δύσκολα- για την τήρηση των ωραρίων και το δικαίωμα στην αποσύνδεση- αλλά και για τα πιο εύκολα, όπως η ανάληψη από τους εργοδότες του κόστους για τον εξοπλισμό των τηλεργαζόμενων. Διαβάζουμε σε έρευνα, ότι το 64% των εργαζομένων δηλώνει ότι επιθυμεί πιο εξελιγμένο τεχνολογικό εξοπλισμό στο γραφείο, για παράδειγμα ταχύτερο internet και καλύτερα μέσα τηλεδιάσκεψης. Επιπλέον, σχεδόν οι μισοί εργαζόμενοι (48%) δηλώνουν ότι οι εταιρείες οφείλουν να αναβαθμίσουν τον τεχνολογικό εξοπλισμό για την εργασία στο σπίτι (π.χ. επιπλέον οθόνες και ακουστικά). Μάλιστα, σχεδόν στο ίδιο ποσοστό (47%) οι εργαζόμενοι απαντούν ότι θα επιθυμούσαν να αποζημιωθούν (χρηματική αμοιβή) για τα έξοδα internet υψηλής ταχύτητας / τηλεφωνίας που πληρώνουν.
Τι θα γίνει με την παράταση για τις δηλώσεις;

Λογιστές, φοροτεχνικοί, επιμελητήρια ζητάνε παράταση στις φορολογικές δηλώσεις, καθώς έχουν πέσει όλα μαζί. Η αλήθεια είναι ότι οδεύοντας προς τον Αύγουστο, απομένουν προς υποβολή περίπου 3 εκατομμύρια δηλώσεις, ωστόσο στο υπουργείο Οικονομικών επιμένουν ότι δεν θα δοθεί νέα παράταση, καθώς θα πρέπει να γίνει και η εκκαθάριση του ΕΝΦΙΑ…
Νησιώτικες συναντήσεις

**Ενας ψίθυρος έφτασε στα αυτιά μας από το Νεώριο της Σύρου… Γνωστός παράγοντας του νησιού που διατηρεί σχέσεις με το εφοπλιστικό λόμπι σχεδιάζει για το 2022 τρανό event που θα έχει σχέση και με την προβολή της ελληνικής σύγχρονης τέχνης και ενός από τους θερμότερους υποστηρικτές της που δεν είναι άλλος από τον πρώην Mr. Δέλτα και πρώην Mr. ΣΕΒ.

Πληροφορίες έρχονται και από τα πεντάστερα της Μυκόνου για μια συνεργασία δύο Ελλήνων συλλεκτών με πανομοιότυπη, θα λέγαμε, ζωή. Πάθος για την Τέχνη, πάθος και για τα εκδοτικά εγχειρήματα. Πάθος για την dolce vita, πάθος και για το ωραίο φύλο. Αμάξια lux, διαζύγια, παιδιά, επιτυχίες στα media, συνεργασίες που έληξαν άδοξα κλπ, κλπ. Για να μη μακρυγορούμε, ο Α. και ο Α. ξανασυναντιούνται και το εικαστικό κομμάτι θα παίξει τον ρόλο του.
Περιμένοντας τους τουρίστες

Με πάνω από 20% τρέχει η αγορά της μπύρας από τον Μάιο έως σήμερα, καλύπτοντας σε έναν μεγάλο βαθμό την περσινή χασούρα. Βασικός σύμμαχος είναι το πολύ ζεστό καλοκαίρι, το άνοιγμα της εστίασης και το Euro. Οι καλύτερες μέρες είναι μπροστά, σύμφωνα με τους ανθρώπους του κλάδου καθώς η μεγάλη κατανάλωση γίνεται από τους τουρίστες και ειδικά τους Γερμανούς και τους Βρετανούς, οι οποίοι ακόμη δεν μπορούν να το χωνέψουν πώς οι Έλληνες προτιμούν να πίνουν καφέ το απόγευμα ακόμη και το βράδυ.