PepsiCo και Coca-Cola αυξάνουν τις τιμές και δεν είναι οι μόνες
Καθώς το κόστος για τις πρώτες ύλες, τους μισθούς και τις μεταφορές έχουν αυξηθεί σημαντικά, ο πολυεθνικός κολοσσός PepsiCo ανακοίνωσε πως αναγκάζεται να αυξήσει τις τιμές του. Η Pepsico θα αυξήσει τις τιμές για σνακ και αναψυκτικά το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους και το πρώτο τρίμηνο του επόμενου, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Χιου Τζόνστον σε συνέντευξή του στο Bloomberg.
Ο Χιου Τζόνστον πιστεύει πως ο προϋπολογισμός των καταναλωτών είναι γενικά αρκετά υγιής και αυτό θα τους επιτρέψει, κατά την άποψή του, ότι θα μπορέσουν να χειριστούν ένα ορισμένο επίπεδο αυξήσεων στις τιμές.
Εκτός από την PepsiCo, η Coca-Cola και η Procter & Gamble, έχουν ήδη προχωρήσει σε ανατιμήσεις. Σε συνέντευξή του στο CNBC, ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola Τζέιμς Κουίνσι είπε ότι οι αυξήσεις των τιμών είναι απαραίτητες για να αντισταθμιστούν τα υψηλότερα κόστη που αναμένεται να επιφέρουν πίεση στο περιθώριο από το 2022.
Η Procter & Gamble, που παράγει τα Pampers, Always και Tampax, αύξησε τις τιμές στα προϊόντα γυναικείας υγιεινής, βρεφικής φροντίδας και εγκυμοσύνης κατά ένα μονοψήφιο ποσοστό.
Τον περασμένο Μάρτιο, η Kimberly-Clark ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να «αυξήσει τις καθαρές τιμές πώλησης στην πλειοψηφία των καταναλωτικών προϊόντων της Βόρειας Αμερικής» για να «βοηθήσει στην αντιστάθμιση σημαντικού πληθωρισμού κόστους βασικών προϊόντων».
Σύμφωνα με έρευνα της Consumer Reports, που πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 2.000 ενήλικες στις ΗΠΑ διαπίστωσε ότι περίπου τα τρία τέταρτα των Αμερικανών λένε ότι έχουν βιώσει υψηλότερες από τις αναμενόμενες τιμές τους τελευταίους τρεις μήνες. Από εκείνους που είπαν ότι είδαν διογκωμένες τιμές στα προϊόντα, σχεδόν όλοι (94%) δήλωσαν ότι το παρατήρησαν σε καθημερινά είδη όπως τρόφιμα και βενζίνη, και για περισσότερο από το μισό (54%), σε μεγάλες αγορές όπως συσκευές και ηλεκτρονικά είδη.
Ο Χιου Τζόνστον πιστεύει πως ο προϋπολογισμός των καταναλωτών είναι γενικά αρκετά υγιής και αυτό θα τους επιτρέψει, κατά την άποψή του, ότι θα μπορέσουν να χειριστούν ένα ορισμένο επίπεδο αυξήσεων στις τιμές.
Εκτός από την PepsiCo, η Coca-Cola και η Procter & Gamble, έχουν ήδη προχωρήσει σε ανατιμήσεις. Σε συνέντευξή του στο CNBC, ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola Τζέιμς Κουίνσι είπε ότι οι αυξήσεις των τιμών είναι απαραίτητες για να αντισταθμιστούν τα υψηλότερα κόστη που αναμένεται να επιφέρουν πίεση στο περιθώριο από το 2022.
Η Procter & Gamble, που παράγει τα Pampers, Always και Tampax, αύξησε τις τιμές στα προϊόντα γυναικείας υγιεινής, βρεφικής φροντίδας και εγκυμοσύνης κατά ένα μονοψήφιο ποσοστό.
Τον περασμένο Μάρτιο, η Kimberly-Clark ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να «αυξήσει τις καθαρές τιμές πώλησης στην πλειοψηφία των καταναλωτικών προϊόντων της Βόρειας Αμερικής» για να «βοηθήσει στην αντιστάθμιση σημαντικού πληθωρισμού κόστους βασικών προϊόντων».
Σύμφωνα με έρευνα της Consumer Reports, που πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 2.000 ενήλικες στις ΗΠΑ διαπίστωσε ότι περίπου τα τρία τέταρτα των Αμερικανών λένε ότι έχουν βιώσει υψηλότερες από τις αναμενόμενες τιμές τους τελευταίους τρεις μήνες. Από εκείνους που είπαν ότι είδαν διογκωμένες τιμές στα προϊόντα, σχεδόν όλοι (94%) δήλωσαν ότι το παρατήρησαν σε καθημερινά είδη όπως τρόφιμα και βενζίνη, και για περισσότερο από το μισό (54%), σε μεγάλες αγορές όπως συσκευές και ηλεκτρονικά είδη.