Η ΔΕΗ συνεχίζει να καινοτομεί και να αναβαθμίζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες της, ώστε να κάνει πράξη και να αποδεικνύει καθημερινά, τη νέα, πελατοκεντρική της στρατηγική.

DEH_withTaglineRight-RGB

Στόχος είναι να απαντάει στις ανάγκες του κοινού με λύσεις! Λύσεις και θετικές εμπειρίες ώστε να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών της σε όλα τα σημεία επαφής τους :

Είτε μέσα από  ψηφιακά κανάλια.

Είτε μέσα από τα φυσικά καταστήματα.

HighRes-70

Ήδη,  σε 74 καταστήματα προσφέρεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης με προγραμματισμένο ραντεβού, χωρίς καμία αναμονή.

Οι  πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επισκέπτονται το appointment.dei.gr  να κλείνουν το δικό τους ραντεβού, online για να εξυπηρετηθούν εύκολα και γρήγορα, χωρίς αναμονή, στο κατάστημα που επιθυμούν και την ώρα που θέλουν.

Επίσης, μέσω της Αυτόματης Ψηφιακής Βοηθού, έχουν απαντήσεις, όλο το 24ωρο! Είτε μέσω του site της ΔΕΗ ή το facebook και το facebook messenger, η ψηφιακή βοηθός εξυπηρετεί άμεσα όποιον τη χρειάζεται, όποτε το χρειάζεται, προσφέροντας γενικές πληροφορίες για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, τα προϊόντα σε ρεύμα-φυσικό αέριο, τους τρόπους πληρωμής, τη διαδικασία εγγραφής στο e-bill, τις χρεώσεις και ό,τι άλλο χρειάζεται ο κάθε πελάτης.