Τα παράπονά σας για φυσικό αέριο - ηλεκτρικό ρεύμα στο MyRAE
Απαντήθηκε το 61% των αιτημάτων - Έχουν σωρευτεί 1400 καταγγελίες μέσω μέιλ
Στο MyRAE έχουν πλέον τη δυνατότητα να προσφεύγουν οι καταναλωτές για θέματα ενέργειας. Πρόκειται για την πλατφόρμα που θα υποδέχεται αιτήματα σχετικά με ηλεκτρικό ρεύμα και φυσικό αέριο.
Τα περισσότερα παράπονα (42% του συνόλου) που υποβάλουν οι καταναλωτές στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) αφορούν θέματα λογαριασμών και πληρωμών.
Το 17% έχουν να κάνουν με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας, το 10% με την ποιότητα εξυπηρέτησης και το 8% αφορά τεχνικά προβλήματα.
Το υπολειπόμενο 22%, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε τη Δευτέρα (17.01.2022) η ΡΑΕ, αφορά διάφορα άλλα θέματα με μικρότερα ποσοστά.
Τα στοιχεία αφορούν την περίοδο 13/9/2021 – 16/01/2022, διάστημα στο οποίο λειτουργεί η ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE. Συνολικά στην περίοδο αυτή κατατέθηκαν 897 αιτήματα προς Προμηθευτές ή/και Διαχειριστές από τα οποία το 61% έχουν απαντηθεί, το 25% βρίσκονται σε εκκρεμότητα και το 13% έχει απορριφθεί.
Τι αφορουσε η συντριπτική πλειονότητα των αιτημάτων
Η συντριπτική πλειονότητα (92%) των αιτημάτων αφορούσε θέματα ηλεκτρισμού, το 6% ζητήματα φυσικού αερίου και το 2% συμβόλαια συνδυασμού ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου.
Η ΡΑΕ ενημερώνει σχετικά τους καταναλωτές ότι επειδή, η επεξεργασία των παραπόνων μέσω e-mail δεν είναι αυτοματοποιημένη, από σήμερα θα δέχεται παράπονα αποκλειστικά στο https://my.rae.gr/, ενώ όσοι υποβάλλουν ή έχουν υποβάλλει παράπονα μέσω του info@rae.gr, θα δέχονται/δεχθούν email για χρήση της Πλατφόρμας MyRAE.
Ο καταναλωτής μπορεί να συνδεθεί στο https://my.rae.gr/ μέσω των υφιστάμενων λογαριασμών του σε Facebook και Google ή και μέσω απλής εγγραφής. Τα παράπονα που υποβάλλονται στην πλατφόρμα κοινοποιούνται αυτόματα στον εκάστοτε Προμηθευτή Ηλεκτρικής Ενέργειας/Φυσικού Αερίου και/ή Διαχειριστή Δικτύου Διανομής.
Τα περισσότερα παράπονα (42% του συνόλου) που υποβάλουν οι καταναλωτές στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) αφορούν θέματα λογαριασμών και πληρωμών.
Το 17% έχουν να κάνουν με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας, το 10% με την ποιότητα εξυπηρέτησης και το 8% αφορά τεχνικά προβλήματα.
Το υπολειπόμενο 22%, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε τη Δευτέρα (17.01.2022) η ΡΑΕ, αφορά διάφορα άλλα θέματα με μικρότερα ποσοστά.
Τα στοιχεία αφορούν την περίοδο 13/9/2021 – 16/01/2022, διάστημα στο οποίο λειτουργεί η ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE. Συνολικά στην περίοδο αυτή κατατέθηκαν 897 αιτήματα προς Προμηθευτές ή/και Διαχειριστές από τα οποία το 61% έχουν απαντηθεί, το 25% βρίσκονται σε εκκρεμότητα και το 13% έχει απορριφθεί.
Τι αφορουσε η συντριπτική πλειονότητα των αιτημάτων
Η συντριπτική πλειονότητα (92%) των αιτημάτων αφορούσε θέματα ηλεκτρισμού, το 6% ζητήματα φυσικού αερίου και το 2% συμβόλαια συνδυασμού ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου.Η ΡΑΕ ενημερώνει σχετικά τους καταναλωτές ότι επειδή, η επεξεργασία των παραπόνων μέσω e-mail δεν είναι αυτοματοποιημένη, από σήμερα θα δέχεται παράπονα αποκλειστικά στο https://my.rae.gr/, ενώ όσοι υποβάλλουν ή έχουν υποβάλλει παράπονα μέσω του info@rae.gr, θα δέχονται/δεχθούν email για χρήση της Πλατφόρμας MyRAE.
Ο καταναλωτής μπορεί να συνδεθεί στο https://my.rae.gr/ μέσω των υφιστάμενων λογαριασμών του σε Facebook και Google ή και μέσω απλής εγγραφής. Τα παράπονα που υποβάλλονται στην πλατφόρμα κοινοποιούνται αυτόματα στον εκάστοτε Προμηθευτή Ηλεκτρικής Ενέργειας/Φυσικού Αερίου και/ή Διαχειριστή Δικτύου Διανομής.