Coffee Lab: Από τη Χαλκίδα στη Νέα Υόρκη
Στην επέκταση της αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών προχωρά η Coffee Lab του Στέλιου Ρουμελιώτη. Η αλυσίδα που ξεκίνησε το 2009 από τη Χαλκίδα αναμένεται να ανοίξει το επόμενο διάστημα το πρώτο της κατάστημα στη Νέα Υόρκη το οποίο θα διαθέτει και εργαστήριο καφέ.
Η επέκταση στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού θα πραγματοποιηθεί μέσω της παραχώρησης του master franchise με τις λεπτομέρειες να αναμένεται να ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες.
Σήμερα, η Coffee Lab διαθέτει 178 καταστήματα και έχει επεκταθεί πέρα από την Ελλάδα σε Κύπρο, Αίγυπτο, Βρετανία, Γερμανία και Βουλγαρία.
Το 2021, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Coffee Lab Στέλιος Ρουμελιώτης στο powergame.gr, ήταν ιδιαίτερα θετική χρονιά, καθώς ο κύκλος εργασιών του συστήματος αυξήθηκε κατά 23% ξεπερνώντας τα 5 εκατ. ευρώ.
Από το 2020 η Coffee Lab έχει προχωρήσει σε απόσχιση της εμπορικής δραστηριότητας από την παραγωγική μέσω της δημιουργίας ξεχωριστής εταιρείας.
Νέα γενιά καταστήματος
Πριν από λίγες ημέρες, στην έκθεση HoReCa η διοίκηση της Coffee Lab παρουσίασε το rebranding και την νέα γενιά καταστημάτων η οποία θα έχει διαφοροποιημένο σε μεγάλο βαθμό το μενού.
Όπως εξηγεί ο κ. Ρουμελιώτης «οι αλλαγές βασίστηκαν πάνω σε μία έρευνα που πραγματοποιήσαμε και έδειξαν ότι οι διατροφικές συνήθειες άλλαξαν μετά την πανδημία. Έτσι το μενού μας έχει προϊόντα vegan, gluten free, low calories κ.α.».
Ο νέος τύπος καταστήματος αφορά όλα τα νέα καφέ που θα ανοίξουν από εδώ και εμπρός αλλά και παλαιότερα που θα προχωρήσουν σε ανακαίνιση. Πλέον η αλυσίδα πέρα από τα καταστήματα takeaway που είχε αναπτύξει έως τώρα επεκτείνεται και σε έναν μεγαλύτερο τύπο, αυτών που έχουν και χώρο για καθήμενους.
Η συνεχώς ανοδική πορεία της πρώτης ύλης, η οποία βρέθηκε την προηγούμενη εβδομάδα σε νέα υψηλά αναμένεται να οδηγήσει την διοίκηση σε δεύτερη αύξηση των τιμών κατά 2% προς τους συνεργάτες της.
Ήδη έχει προηγηθεί μία αύξηση της τάξης του 5% που σύμφωνα με τον κ. Ρουμελίωτη είναι από τις μικρότερες στον κλάδο καθώς η εταιρεία διαθέτει μακροχρόνια συμβόλαια με παραγωγούς καφέ σε Βραζιλία, Γουατεμάλα, Αιθιοπία και Κένυα.
Σε ό,τι αφορά στην αποκλιμάκωση των τιμών ο κ. Ρουμελιώτης είναι επιφυλακτικός, καθώς δεν έχει ανακοινωθεί το ύψος της παραγωγής της νέας χρονιάς, ενώ δεν είναι ενθαρρυντικά και τα μηνύματα από τον τομέα της ναυλαγοράς.
Η επέκταση στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού θα πραγματοποιηθεί μέσω της παραχώρησης του master franchise με τις λεπτομέρειες να αναμένεται να ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες.
Σήμερα, η Coffee Lab διαθέτει 178 καταστήματα και έχει επεκταθεί πέρα από την Ελλάδα σε Κύπρο, Αίγυπτο, Βρετανία, Γερμανία και Βουλγαρία.
Το 2021, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Coffee Lab Στέλιος Ρουμελιώτης στο powergame.gr, ήταν ιδιαίτερα θετική χρονιά, καθώς ο κύκλος εργασιών του συστήματος αυξήθηκε κατά 23% ξεπερνώντας τα 5 εκατ. ευρώ.
Από το 2020 η Coffee Lab έχει προχωρήσει σε απόσχιση της εμπορικής δραστηριότητας από την παραγωγική μέσω της δημιουργίας ξεχωριστής εταιρείας.
Νέα γενιά καταστήματος
Πριν από λίγες ημέρες, στην έκθεση HoReCa η διοίκηση της Coffee Lab παρουσίασε το rebranding και την νέα γενιά καταστημάτων η οποία θα έχει διαφοροποιημένο σε μεγάλο βαθμό το μενού.
Όπως εξηγεί ο κ. Ρουμελιώτης «οι αλλαγές βασίστηκαν πάνω σε μία έρευνα που πραγματοποιήσαμε και έδειξαν ότι οι διατροφικές συνήθειες άλλαξαν μετά την πανδημία. Έτσι το μενού μας έχει προϊόντα vegan, gluten free, low calories κ.α.».
Ο νέος τύπος καταστήματος αφορά όλα τα νέα καφέ που θα ανοίξουν από εδώ και εμπρός αλλά και παλαιότερα που θα προχωρήσουν σε ανακαίνιση. Πλέον η αλυσίδα πέρα από τα καταστήματα takeaway που είχε αναπτύξει έως τώρα επεκτείνεται και σε έναν μεγαλύτερο τύπο, αυτών που έχουν και χώρο για καθήμενους.
Η συνεχώς ανοδική πορεία της πρώτης ύλης, η οποία βρέθηκε την προηγούμενη εβδομάδα σε νέα υψηλά αναμένεται να οδηγήσει την διοίκηση σε δεύτερη αύξηση των τιμών κατά 2% προς τους συνεργάτες της.
Ήδη έχει προηγηθεί μία αύξηση της τάξης του 5% που σύμφωνα με τον κ. Ρουμελίωτη είναι από τις μικρότερες στον κλάδο καθώς η εταιρεία διαθέτει μακροχρόνια συμβόλαια με παραγωγούς καφέ σε Βραζιλία, Γουατεμάλα, Αιθιοπία και Κένυα.
Σε ό,τι αφορά στην αποκλιμάκωση των τιμών ο κ. Ρουμελιώτης είναι επιφυλακτικός, καθώς δεν έχει ανακοινωθεί το ύψος της παραγωγής της νέας χρονιάς, ενώ δεν είναι ενθαρρυντικά και τα μηνύματα από τον τομέα της ναυλαγοράς.