Bath & Body Works: Η αμερικανική αλυσίδα καλλυντικών έρχεται στην Ελλάδα
Η Bath & Body Works, μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες καλλυντικών στην Αμερική με καταστήματα σε όλο τον πλανήτη θα αποκτήσει παρουσία και στην Ελλάδα σύντομα. Το πρώτο κατάστημα είναι προγραμματισμένο να ανοίξει μέσα στον Νοέμβριο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης στο πολυκατάστημα Notos, ενώ ετοιμάζεται και το δεύτερο σημείο το οποίο θα βρίσκεται στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο δεύτερο επίπεδο του εμπορικού κέντρου The Athens Mall στο Μαρούσι.
Την αλυσίδα φέρνει στην χώρα μας η εταιρεία Amarla η οποία έχει παρουσία στην Ελλάδα μέσω των γνωστών καταστημάτων γυναικείων εσωρούχων και αξεσουάρ, Victoria’s Secret. Πέρα από το φυσικό κατάστημα της Bath & Body Works, η Amarla βρίσκεται στη διαδικασία προετοιμασίας και του ηλεκτρονικού καταστήματος της αλυσίδας καλλυντικών.
Όμιλος 7,4 δισ. δολαρίων
Με περισσότερα από 1750 καταστήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες η Bath & Body Works συγκαταλέγεται στους μεγαλύτερους παίκτες παγκοσμίως στον χώρο των καλλυντικών, των προϊόντων καθαρισμού και περιποίησης σώματος και των αρωματικών κεριών χώρου. Ο όμιλος της Bath & Body Works, ο οποίος διαθέτει και μειοψηφική συμμετοχή στην Victoria’s Secret, αναμένει για το 2022 πωλήσεις ύψους 7,4 δισ. δολαρίων. Εκτός ΗΠΑ, η αλυσίδα έχει αναπτύξει περισσότερα από 300 καταστήματα σε όλες τις ηπείρους. Στην Ευρώπη η παρουσία της είναι σχετικά μικρή με την Ελλάδα να γίνεται η πέμπτη χώρα όπου επεκτείνεται μετά την Ιταλία, την Ολλανδία, την Πολωνία και την Τουρκία.
Η αλυσίδα η οποία «δουλεύει» σχεδόν αποκλειστικά με δικά της προϊόντα και σειρές, ξεκίνησε με ένα κατάστημα σε εμπορικό κέντρο του Οχάιο το 1990. Καθώς το πρώτο κατάστημα είχε εξόφθαλμες ομοιότητες με αυτά των Body Shop, η ιδρύτρια τους και πρώην ιδιοκτήτης της αλυσίδας, Anita Roddick, κατέθεσε μήνυση που είχε ως αποτέλεσμα την αλλαγή της στρατηγικής και διακόσμησης από την αμερικανική αλυσίδα η οποία πατώντας πάνω στο κύμα της ανάπτυξης των malls εκείνη την περίοδο κατάφερε να επεκταθεί ταχύτατα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πίσω από την επιτυχία της αλυσίδας βρίσκεται ο θρύλος της αμερικανικής επιχειρηματικότητας Les Wexner, ο οποίος έγινε ευρύτερα γνωστός για την μετατροπή της σχεδόν χρεοκοπημένης Victoria’s Secret σε μια εταιρεία που πραγματοποιούσε πωλήσεις 1 δις. δολαρίων μερικά χρόνια αργότερα.
Η Bath & Body Works, η οποία έχει πιάσει «ταβάνι» τα τελευταία χρόνια τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και ανάπτυξης δικτύου ανακοίνωσε χθες την αλλαγή σκυτάλης στην κορυφή της ηγεσίας. Από 1η Δεκεμβρίου νέα CEO αναλαμβάνει η Gina Boswell η οποία έχει εμπειρία άνω των τριάντα χρόνων στην αγορά των καλλυντικών και των προϊόντων περιποίησης διαγράφοντας μια λαμπρή πορεία στους συγκεκριμένους τομείς στην Unilever στις ΗΠΑ.
Τέλος σε ό,τι αφορά στην εταιρεία που θα φέρει την αμερικανική αλυσίδα στην Ελλάδα, την Amarla, διαθέτει παρουσία σε 11 χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής έχοντας το master franchise των σημάτων Victoria’s Secret, PINK και Bath & Body Works για τις συγκεκριμένες αγορές. Στην τελευταία οικονομική χρήση – 2020 – που δημοσιοποίησε μεγέθη η θυγατρική της στην Ελλάδα παρουσίασε πωλήσεις ύψους 1,64 εκατ. ευρώ σημαντικά μειωμένες έναντι του 2019 (3,67 εκατ. ευρώ) κυρίως λόγω των περιοριστικών μέτρων εξαιτίας της πανδημίας. Σε επίπεδο καθαρών αποτελεσμάτων το 2020 εμφάνισε ζημιές ύψους 582 χιλ. ευρώ έναντι επίσης ζημιών 1,12 εκατ. ευρώ το 2019.
Την αλυσίδα φέρνει στην χώρα μας η εταιρεία Amarla η οποία έχει παρουσία στην Ελλάδα μέσω των γνωστών καταστημάτων γυναικείων εσωρούχων και αξεσουάρ, Victoria’s Secret. Πέρα από το φυσικό κατάστημα της Bath & Body Works, η Amarla βρίσκεται στη διαδικασία προετοιμασίας και του ηλεκτρονικού καταστήματος της αλυσίδας καλλυντικών.
Όμιλος 7,4 δισ. δολαρίων
Με περισσότερα από 1750 καταστήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες η Bath & Body Works συγκαταλέγεται στους μεγαλύτερους παίκτες παγκοσμίως στον χώρο των καλλυντικών, των προϊόντων καθαρισμού και περιποίησης σώματος και των αρωματικών κεριών χώρου. Ο όμιλος της Bath & Body Works, ο οποίος διαθέτει και μειοψηφική συμμετοχή στην Victoria’s Secret, αναμένει για το 2022 πωλήσεις ύψους 7,4 δισ. δολαρίων. Εκτός ΗΠΑ, η αλυσίδα έχει αναπτύξει περισσότερα από 300 καταστήματα σε όλες τις ηπείρους. Στην Ευρώπη η παρουσία της είναι σχετικά μικρή με την Ελλάδα να γίνεται η πέμπτη χώρα όπου επεκτείνεται μετά την Ιταλία, την Ολλανδία, την Πολωνία και την Τουρκία.
Η αλυσίδα η οποία «δουλεύει» σχεδόν αποκλειστικά με δικά της προϊόντα και σειρές, ξεκίνησε με ένα κατάστημα σε εμπορικό κέντρο του Οχάιο το 1990. Καθώς το πρώτο κατάστημα είχε εξόφθαλμες ομοιότητες με αυτά των Body Shop, η ιδρύτρια τους και πρώην ιδιοκτήτης της αλυσίδας, Anita Roddick, κατέθεσε μήνυση που είχε ως αποτέλεσμα την αλλαγή της στρατηγικής και διακόσμησης από την αμερικανική αλυσίδα η οποία πατώντας πάνω στο κύμα της ανάπτυξης των malls εκείνη την περίοδο κατάφερε να επεκταθεί ταχύτατα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πίσω από την επιτυχία της αλυσίδας βρίσκεται ο θρύλος της αμερικανικής επιχειρηματικότητας Les Wexner, ο οποίος έγινε ευρύτερα γνωστός για την μετατροπή της σχεδόν χρεοκοπημένης Victoria’s Secret σε μια εταιρεία που πραγματοποιούσε πωλήσεις 1 δις. δολαρίων μερικά χρόνια αργότερα.
Η Bath & Body Works, η οποία έχει πιάσει «ταβάνι» τα τελευταία χρόνια τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και ανάπτυξης δικτύου ανακοίνωσε χθες την αλλαγή σκυτάλης στην κορυφή της ηγεσίας. Από 1η Δεκεμβρίου νέα CEO αναλαμβάνει η Gina Boswell η οποία έχει εμπειρία άνω των τριάντα χρόνων στην αγορά των καλλυντικών και των προϊόντων περιποίησης διαγράφοντας μια λαμπρή πορεία στους συγκεκριμένους τομείς στην Unilever στις ΗΠΑ.
Τέλος σε ό,τι αφορά στην εταιρεία που θα φέρει την αμερικανική αλυσίδα στην Ελλάδα, την Amarla, διαθέτει παρουσία σε 11 χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής έχοντας το master franchise των σημάτων Victoria’s Secret, PINK και Bath & Body Works για τις συγκεκριμένες αγορές. Στην τελευταία οικονομική χρήση – 2020 – που δημοσιοποίησε μεγέθη η θυγατρική της στην Ελλάδα παρουσίασε πωλήσεις ύψους 1,64 εκατ. ευρώ σημαντικά μειωμένες έναντι του 2019 (3,67 εκατ. ευρώ) κυρίως λόγω των περιοριστικών μέτρων εξαιτίας της πανδημίας. Σε επίπεδο καθαρών αποτελεσμάτων το 2020 εμφάνισε ζημιές ύψους 582 χιλ. ευρώ έναντι επίσης ζημιών 1,12 εκατ. ευρώ το 2019.