Η Βιολάντα της οικογένειας Τζιωρτζιώτη μπορεί να ξεκίνησε από ένα συνοικιακό αρτοποιείο στα Τρίκαλα, σήμερα όμως είναι μία από τις πλέον δυναμικές βιομηχανίες τροφίμων στην Ελλάδα με έντονη εξαγωγική παρουσία σε όλο τον κόσμο. Στην Ελλάδα όχι μόνο έσπασε το αθηναϊκό δίπολο (Μπισκότα Παπαδοπούλου – Elbisco Αλλατίνη) αλλά κατάφερε να έχει παρουσία σχεδόν στο σύνολο των σούπερ μάρκετ και σε αρκετές κατηγορίες να χτυπάει και πρωτιές. Παράλληλα, στο εξωτερικό έχει παρουσία σε 30 χώρες από την Κολομβία έως την Νέα Ζηλανδία και από την Νότια Αφρική έως την Νότια Κορέα.

Τριπλασιασμός πωλήσεων
Η ιστορία την Βιολάντα ξεκινάει με τον Κωνσταντίνο Τζιωρτζιώτη και την σύζυγο του να προμηθεύουν φούρνους και ζαχαροπλαστεία της Θεσσαλίας και όμορων νομών με κουλουράκια και μπισκότα. Το πρώτο μεγάλο βήμα έγινε στην αλλαγή της χιλιετίας με την παραγωγή private label για μεγάλη σήμερα αλυσίδα σούπερ μάρκετ, όμως το εντυπωσιακό άλμα – όπως φαίνεται και στο σχετικό σχεδιάγραμμα – έγινε την τελευταία εξαετία. Σε επίπεδο ομίλου από τα 9 εκατ. ευρώ το 2016 οι πωλήσεις υπερτριπλασιάστηκαν και άγγιξαν τα 30 εκατ. ευρώ το 2021.