Σκλαβενίτης – ΑΒ Βασιλόπουλος: Η μάχη της επέκτασης ανεβαίνει στον Βόρειο Τομέα
Μπορεί τα Νότια Προάστια να μονοπωλούν το ενδιαφέρον τα τελευταία χρόνια εξαιτίας του mega project του Ελληνικού, όμως έντονη κινητικότητα εμφανίζει και ο Βόρειος Τομέας, με τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ να προσπαθούν να τοποθετηθούν σε σημεία που θεωρούν ότι θα καταφέρουν να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Αρχής γενομένης από αυτή την εβδομάδα, Σκλαβενίτης και ΑΒ Βασιλόπουλος ξεδιπλώνουν τις επενδυτικές τους κινήσεις στην περιοχή.
Οι τελευταίες πινελιές μπαίνουν στο νέο hyper market της Σκλαβενίτης, που ανοίγει αυτή την εβδομάδα στον πάλαι ποτέ κόμβο της Renault στην Εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας, στο ύψος της Νέας Φιλαδέλφειας. Πρόκειται για τον χώρο που φιλοξενούσε στο παρελθόν την έκθεση και τα γραφεία της αντιπροσωπείας αυτοκινήτων Mava AE, τα οποία πέρασαν στον όμιλο σούπερ μάρκετ ύστερα από έναν περιπετειώδη πλειστηριασμό τον Σεπτέμβριο του 2021, καθώς από την αρχική τιμή των 4,05 εκατ. ευρώ ο πλειοδότης χρειάστηκε, λόγω έντονου ανταγωνισμού, να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη, καταβάλλοντας το ποσό των 11,2 εκατ. ευρώ.
Εντυπωσιακοί ήταν οι χρόνοι ριζικής μετατροπής του κτιρίου σε σούπερ μάρκετ, καθώς οι εργασίες κράτησαν κάτι λιγότερο από έξι μήνες από τη στιγμή που η Σκλαβενίτης πήρε στο χέρι του, τον περασμένο Μάιο, την άδεια από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας. Το νέο hyper market, το 33ο του ομίλου, διαθέτει εκθεσιακούς χώρους 4.700 τ.μ. που φιλοξενεί την πλήρη γκάμα των τμημάτων που διαθέτει ο Σκλαβενίτης στα μεγάλα καταστήματα του (σ.σ.: καθώς και παιδότοπο), ενώ οι συνολικοί κτιριακοί χώροι φτάνουν τα 16.500 τ.μ.. Ως το πρώτο σούπερ μάρκετ που ομίλου που σχεδιάζεται από την αρχή στην εποχή της ενεργειακής κρίσης, είναι σε μεγάλο βαθμό «πράσινο», καθώς έχουν τοποθετηθεί 500 φωτοβολταϊκά πάνελ στη στέγη του, ενώ θα διαθέτει και θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων μεταξύ των συνολικά 200 θέσεων πάρκινγκ του καταστήματος, που μοιράζονται σε δύο υπόγειους χώρους και στο δώμα.
ΑΒ Βασιλόπουλος: Κινήσεις σε Χαλάνδρι και Μαρούσι
Αγώνα δρόμου για να προλάβει την εορταστική περίοδο δίνει η ΑΒ Βασιλόπουλος για το νέο σούπερ μάρκετ στην πλατεία Κέννεντυ, στο Χαλάνδρι. Μπορεί η αλυσίδα να διαθέτει στην ευρύτερη περιοχή του δήμου επτά καταστήματα όλων των τύπων, όμως το συγκεκριμένο στην αρχή της Λεωφόρου Πλακεντίας θεωρείται ότι θα έχει αυξημένη κίνηση, καθώς βρίσκεται σε ένα κομβικό σημείο (σ.σ.: ανάμεσα σε δύο σταθμούς μετρό και σε κόμβο όπου ενώνονται κεντρικοί λεωφόροι της περιοχής). Το ακίνητο αναπτύσσεται από την Ten Brinke, σταθερό συνεργάτη της AB Βασιλόπουλος στο real estate τα τελευταία χρόνια, ενώ στο ίδιο οικόπεδο ήδη λειτουργεί εδώ και λίγες εβδομάδες εστιατόριο της αλυσίδας McDonald’s.
Τον επόμενο μήνα αναμένεται να ξεκινήσουν οι εργασίες και στο κατάστημα στο «δαχτυλίδι» της Κηφισίας, στο Μαρούσι. Όπως ανέφερε πριν από λίγες ημέρες στη δημοσιογραφική εκδήλωση ο CEO της ΑΒ Βασιλόπουλος, Νίκος Λαβίδας, οι εργασίες διακόπηκαν για γραφειοκρατικούς λόγους και με βάση το χρονοδιάγραμμα αναμένεται το κατάστημα να παραδοθεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2023. Και σε αυτή την περίπτωση η επιλογή της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι στρατηγική, καθώς αναμένεται σημαντική αύξηση των εργαζομένων στην περιοχή το επόμενο διάστημα, καθώς αρκετές πολυεθνικές και μεγάλες ελληνικές εταιρείες μεταφέρουν τα γραφεία τους γύρω από το «δαχτυλίδι». Μέχρι στιγμής, οι καταναλωτές έχουν ως μοναδικές τους επιλογές κυρίως το hyper market της Σκλαβενίτης στο εμπορικό κέντρο «Avenue» και δευτερευόντως το σούπερ μάρκετ της ίδιας αλυσίδας παραπλεύρως της Αττικής Οδού.
Οι τελευταίες πινελιές μπαίνουν στο νέο hyper market της Σκλαβενίτης, που ανοίγει αυτή την εβδομάδα στον πάλαι ποτέ κόμβο της Renault στην Εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας, στο ύψος της Νέας Φιλαδέλφειας. Πρόκειται για τον χώρο που φιλοξενούσε στο παρελθόν την έκθεση και τα γραφεία της αντιπροσωπείας αυτοκινήτων Mava AE, τα οποία πέρασαν στον όμιλο σούπερ μάρκετ ύστερα από έναν περιπετειώδη πλειστηριασμό τον Σεπτέμβριο του 2021, καθώς από την αρχική τιμή των 4,05 εκατ. ευρώ ο πλειοδότης χρειάστηκε, λόγω έντονου ανταγωνισμού, να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη, καταβάλλοντας το ποσό των 11,2 εκατ. ευρώ.
Εντυπωσιακοί ήταν οι χρόνοι ριζικής μετατροπής του κτιρίου σε σούπερ μάρκετ, καθώς οι εργασίες κράτησαν κάτι λιγότερο από έξι μήνες από τη στιγμή που η Σκλαβενίτης πήρε στο χέρι του, τον περασμένο Μάιο, την άδεια από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας. Το νέο hyper market, το 33ο του ομίλου, διαθέτει εκθεσιακούς χώρους 4.700 τ.μ. που φιλοξενεί την πλήρη γκάμα των τμημάτων που διαθέτει ο Σκλαβενίτης στα μεγάλα καταστήματα του (σ.σ.: καθώς και παιδότοπο), ενώ οι συνολικοί κτιριακοί χώροι φτάνουν τα 16.500 τ.μ.. Ως το πρώτο σούπερ μάρκετ που ομίλου που σχεδιάζεται από την αρχή στην εποχή της ενεργειακής κρίσης, είναι σε μεγάλο βαθμό «πράσινο», καθώς έχουν τοποθετηθεί 500 φωτοβολταϊκά πάνελ στη στέγη του, ενώ θα διαθέτει και θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων μεταξύ των συνολικά 200 θέσεων πάρκινγκ του καταστήματος, που μοιράζονται σε δύο υπόγειους χώρους και στο δώμα.
ΑΒ Βασιλόπουλος: Κινήσεις σε Χαλάνδρι και Μαρούσι
Αγώνα δρόμου για να προλάβει την εορταστική περίοδο δίνει η ΑΒ Βασιλόπουλος για το νέο σούπερ μάρκετ στην πλατεία Κέννεντυ, στο Χαλάνδρι. Μπορεί η αλυσίδα να διαθέτει στην ευρύτερη περιοχή του δήμου επτά καταστήματα όλων των τύπων, όμως το συγκεκριμένο στην αρχή της Λεωφόρου Πλακεντίας θεωρείται ότι θα έχει αυξημένη κίνηση, καθώς βρίσκεται σε ένα κομβικό σημείο (σ.σ.: ανάμεσα σε δύο σταθμούς μετρό και σε κόμβο όπου ενώνονται κεντρικοί λεωφόροι της περιοχής). Το ακίνητο αναπτύσσεται από την Ten Brinke, σταθερό συνεργάτη της AB Βασιλόπουλος στο real estate τα τελευταία χρόνια, ενώ στο ίδιο οικόπεδο ήδη λειτουργεί εδώ και λίγες εβδομάδες εστιατόριο της αλυσίδας McDonald’s.
Τον επόμενο μήνα αναμένεται να ξεκινήσουν οι εργασίες και στο κατάστημα στο «δαχτυλίδι» της Κηφισίας, στο Μαρούσι. Όπως ανέφερε πριν από λίγες ημέρες στη δημοσιογραφική εκδήλωση ο CEO της ΑΒ Βασιλόπουλος, Νίκος Λαβίδας, οι εργασίες διακόπηκαν για γραφειοκρατικούς λόγους και με βάση το χρονοδιάγραμμα αναμένεται το κατάστημα να παραδοθεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2023. Και σε αυτή την περίπτωση η επιλογή της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι στρατηγική, καθώς αναμένεται σημαντική αύξηση των εργαζομένων στην περιοχή το επόμενο διάστημα, καθώς αρκετές πολυεθνικές και μεγάλες ελληνικές εταιρείες μεταφέρουν τα γραφεία τους γύρω από το «δαχτυλίδι». Μέχρι στιγμής, οι καταναλωτές έχουν ως μοναδικές τους επιλογές κυρίως το hyper market της Σκλαβενίτης στο εμπορικό κέντρο «Avenue» και δευτερευόντως το σούπερ μάρκετ της ίδιας αλυσίδας παραπλεύρως της Αττικής Οδού.