Γρηγόρης – Seven2Seven: Τα επόμενα βήματα μετά την εξαγορά στη Θεσσαλονίκη
Σημαντικό βήμα στην αγορά της Θεσσαλονίκης και γενικότερα στη Βόρεια Ελλάδα πραγματοποίησε η Γρηγόρης Μικρογεύματα με την πρόσφατη απόκτηση του 51% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας που αναπτύσσει την ομοειδή αλυσίδα εστίασης, Seven2Seven. Η αλυσίδα διαθέτει 18 καταστήματα τα οποία έχουν αναπτυχθεί κυρίως με την μέθοδο του franchise τη στιγμή που η Γρηγόρης έχει παρουσία στην συμπρωτεύουσα σε 10 σημεία (σ.σ. και δύο επιπλέον στο αεροδρόμιο Μακεδονία).
Στρατηγική συνεργασία
Όπως ανέφερε διοικητικό στέλεχος της Γρηγόρης Μικρογεύματα στο powergame.gr, πέρα από την απόκτηση του πλειοψηφικού ποσοστού στην «Στυλιανίδης Ν. – Μπουρονίκος Β. ΙΚΕ» η Γρηγόρης προχώρησε και σε μια στρατηγική συμφωνία με τους παραπάνω μετόχους μειοψηφίας οι οποίοι θα «τρέχουν» πέρα από το δίκτυο της Seven2Seven και αυτό της Γρηγόρης στην Θεσσαλονίκη. Στην κίνηση αυτή συνεκτιμήθηκαν τόσο οι ιδιαιτερότητες της τοπικής αγοράς εστίασης όσο και η άνω των δέκα ετών εμπειρία των δύο μετόχων στον τομέα.
Αν και το εταιρικό κατάστημα στην οδό Βούλγαρη της Seven2Seven θα μετατραπεί σε Γρηγόρης, σύμφωνα με τον συνομιλητή μας, αυτό δεν σημαίνει ότι θα ακολουθήσουν άμεσα και τα υπόλοιπα της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας. «Πρόκειται για μία δοκιμαστική κίνηση την οποία θα αξιολογήσουμε και στην συνέχεια θα εξετάσουμε τα επόμενα μας βήματα» αναφέρει χαρακτηριστικά ενώ ξεκαθάρισε ότι δίκτυο της Seven2Seven θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά με την επωνυμία της, με τους franchisee να είναι αυτοί που θα αποφασίζουν για το πιθανό ενδεχόμενο μιας μελλοντικής μετατροπής των καταστημάτων σε Γρηγόρης.
Περαιτέρω επέκταση στη Βόρειο Ελλάδα
Σύμφωνα με έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί για την αλυσίδα της οικογένειας Γεωργάτου, το σήμα της Γρηγόρης τόσο στην Θεσσαλονίκη όσο και στην Βόρεια Ελλάδα έχει σημαντική αναγνωρισιμότητα, ενώ και τα καταστήματα που λειτουργεί στην περιοχή έχουν υψηλό βαθμό στον τομέα της πιστότητας. Η πολύ θετική εικόνα που έχουν οι καταναλωτές στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας όπως αναφέρει ο εκπρόσωπος της αλυσίδας αφήνει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης και της δημιουργίας νέων σημείων.
Αν και η συνεργασία είναι μόλις μερικών εβδομάδων η διοίκηση της Γρήγορης υπολογίζει ότι τα στελέχη της Seven2Seven θα παίξουν σημαντικό ρόλο ώστε να κατανοηθούν οι όποιες ιδιαιτερότητες έχει η τοπική αγορά και να επιταχυνθεί η διεύρυνση της παρουσίας της αλυσίδας τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στη Βόρεια Ελλάδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Γρηγόρης διαθέτει σήμερα στην Ελλάδα περισσότερα από 340 σημεία από τα οποία λιγότερα από 20 είναι στη Βόρεια Ελλάδα όπου εκτός από τη Θεσσαλονίκη έχει παρουσία μόνο σε Κοζάνη, Ξάνθη και Κομοτηνή.
Στρατηγική συνεργασία
Όπως ανέφερε διοικητικό στέλεχος της Γρηγόρης Μικρογεύματα στο powergame.gr, πέρα από την απόκτηση του πλειοψηφικού ποσοστού στην «Στυλιανίδης Ν. – Μπουρονίκος Β. ΙΚΕ» η Γρηγόρης προχώρησε και σε μια στρατηγική συμφωνία με τους παραπάνω μετόχους μειοψηφίας οι οποίοι θα «τρέχουν» πέρα από το δίκτυο της Seven2Seven και αυτό της Γρηγόρης στην Θεσσαλονίκη. Στην κίνηση αυτή συνεκτιμήθηκαν τόσο οι ιδιαιτερότητες της τοπικής αγοράς εστίασης όσο και η άνω των δέκα ετών εμπειρία των δύο μετόχων στον τομέα.
Αν και το εταιρικό κατάστημα στην οδό Βούλγαρη της Seven2Seven θα μετατραπεί σε Γρηγόρης, σύμφωνα με τον συνομιλητή μας, αυτό δεν σημαίνει ότι θα ακολουθήσουν άμεσα και τα υπόλοιπα της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας. «Πρόκειται για μία δοκιμαστική κίνηση την οποία θα αξιολογήσουμε και στην συνέχεια θα εξετάσουμε τα επόμενα μας βήματα» αναφέρει χαρακτηριστικά ενώ ξεκαθάρισε ότι δίκτυο της Seven2Seven θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά με την επωνυμία της, με τους franchisee να είναι αυτοί που θα αποφασίζουν για το πιθανό ενδεχόμενο μιας μελλοντικής μετατροπής των καταστημάτων σε Γρηγόρης.
Περαιτέρω επέκταση στη Βόρειο Ελλάδα
Σύμφωνα με έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί για την αλυσίδα της οικογένειας Γεωργάτου, το σήμα της Γρηγόρης τόσο στην Θεσσαλονίκη όσο και στην Βόρεια Ελλάδα έχει σημαντική αναγνωρισιμότητα, ενώ και τα καταστήματα που λειτουργεί στην περιοχή έχουν υψηλό βαθμό στον τομέα της πιστότητας. Η πολύ θετική εικόνα που έχουν οι καταναλωτές στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας όπως αναφέρει ο εκπρόσωπος της αλυσίδας αφήνει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης και της δημιουργίας νέων σημείων.
Αν και η συνεργασία είναι μόλις μερικών εβδομάδων η διοίκηση της Γρήγορης υπολογίζει ότι τα στελέχη της Seven2Seven θα παίξουν σημαντικό ρόλο ώστε να κατανοηθούν οι όποιες ιδιαιτερότητες έχει η τοπική αγορά και να επιταχυνθεί η διεύρυνση της παρουσίας της αλυσίδας τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στη Βόρεια Ελλάδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Γρηγόρης διαθέτει σήμερα στην Ελλάδα περισσότερα από 340 σημεία από τα οποία λιγότερα από 20 είναι στη Βόρεια Ελλάδα όπου εκτός από τη Θεσσαλονίκη έχει παρουσία μόνο σε Κοζάνη, Ξάνθη και Κομοτηνή.