Την ώρα που τα πολυτελή ταξίδια βλέπουν μια μεγάλη ανάπτυξη, η Aman Resorts, με τις ιλιγγιώδεις τιμές διανυκτέρευσης, αποφασίζει να επεκτείνει το πελατειακό της κοινό και στους… λιγότερο πλούσιους. Γι’ αυτό και δημιουργεί ένα νέο ξενοδοχειακό brand, το Janu.

Το πρώτο ξενοδοχείο Janu άνοιξε στο κέντρο του Τόκιο και διαθέτει 122 δωμάτια στους χαμηλότερους ορόφους ενός πολυτελούς πύργου κατοικιών. Και ενώ στα Aman Resorts οι πελάτες πληρώνουν ακόμα και πάνω από 2.000 δολάρια τη διανυκτέρευση ως αντίτιμο για την πλήρη ιδιωτικότητα, στο Janu ενθαρρύνονται να κυκλοφορούν στην πόλη. Προφανώς απευθύνεται σε ένα πιο νεανικό -πλην όμως πλούσιο- κοινό.

Οι τιμές για τη χαμηλή σεζόν ξεκινούν από 944 δολάρια ανά διανυκτέρευση ενώ τον Μάρτη τα δωμάτια κοστίζουν κατά μέσο όρο περίπου 1.432 δολάρια ανά διανυκτέρευση. Έτσι, το Janu κοστίζει περίπου το μισό από ένα δωμάτιο στο κοντινότερο, Aman Tokyo αλλά εξακολουθεί να είναι ανάμεσα στα πιο ακριβά μέρη για διαμονή στην πρωτεύουσα της Ιαπωνίας.

Η επιλογή της Aman να ξεκινήσει το νέο της concept από το Τόκιο δεν είναι τυχαία. Το 2014, άνοιξε το πρώτο αστικό της ξενοδοχείο εκεί, σε ένα κτίριο γραφείων ακριβώς μπροστά από τον σταθμό, στην καρδιά της επιχειρηματικής περιοχής της πόλης. Ούτε η χρονική συγκυρία είναι τυχαία. Τότε το Aman Tokyo ήρθε την εποχή που η κυβέρνηση προώθησε τον τουρισμό ως μοχλό οικονομικής ανάπτυξης, με αποτέλεσμα ο αριθμός των επισκεπτών στην Ιαπωνία να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια. Τώρα, το Janu ανοίγει εν μέσω ταξιδιωτικής ανάκαμψης μετά την πανδημία, και καθώς το γιεν είναι αδύναμο, οι ταξιδιώτες ξοδεύουν περισσότερα.

«Aman σημαίνει “ειρήνη” στα σανσκριτικά και Janu σημαίνει “ψυχή”, θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι πιο παιχνιδιάρικο και ενεργητικό», εξηγεί στο Bloomberg ο Βλαντ Ντορονίν, πρόεδρος, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής του Aman.

Ήδη μια σειρά από Janu βρίσκονται υπό κατασκευή σε διάφορα μέρη του κόσμου, μεταξύ αυτών στη Νότια Κορέα, στα νησιά Turks and Caicos στην Καραϊβική, στη Σαουδική Αραβία, στο Μαυροβούνιο και στις Μαλδίβες.

Η Aman Resorts στην Ελλάδα
Η Ελλάδα προς το παρόν δεν περιλαμβάνεται στα σχέδια του Janu, αν και η Aman έχει παρουσία στη χώρα μας από το 2021. Το Amanzoe στην Ερμιόνη, το ακριβότερο resort στην Ελλάδα, διαθέτει 38 σουίτες. Είναι σχεδιασμένο από τον φημισμένο αρχιτέκτονα Ed Tuttle έτσι ώστε να θυμίζει μια σύγχρονη Ακρόπολη, ενώ τα pavilions και οι βίλες φημίζονται για τη θέα τους στην ομορφιά της περιοχής.

Στο συγκρότημα έχουν μείνει πολλοί διάσημοι επισκέπτες, όπως η οικογένεια Μπέκαμ, ο Ρονάλντο, ο Μαρκ Τζέικομπς, η τραγουδίστρια Κέιτι Πέρι με τον σύζυγό της ηθοποιό Ορλάντο Μπλουμ, η σχεδιάστρια μόδας Βέρα Γουάνγκ και πολλοί άλλοι. Πέρυσι, το συγκρότημα επλήγη από δασική πυρκαγιά, ευτυχώς χωρίς να απειληθούν επισκέπτες και εργαζόμενοι, ενώ υπέστη μικρές ζημιές στις εγκαταστάσεις του.

Πάντως το brand Aman resorts ετοιμάζει και δεύτερη παρουσία στην Ελλάδα, αυτή τη φορά στη Μύκονο, μέσω της Monterock International. Η επενδυτική εταιρεία με ιδρυτή τον επιχειρηματία Πέτρο Στάθη και εταίρους αραβικά κεφάλαια δρομολογεί μία τουριστική επένδυση στον Καραμπέτη, με την υπογραφή του brand Aman. Στη Μύκονο η Monterock σχεδιάζει ακόμα ένα ξενοδοχείο, στον Καλαφάτη, με τον συνολικό προϋπολογισμό των δύο αυτών επενδύσεων να ανέρχεται σε 200 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, στο χαρτοφυλάκιό της έχει το Kensho Psarou, το Coya και το Nusr Et στη Μύκονο αλλά και τα Nobu και Danae Suites στη Σαντορίνη. Έχει δημιουργήσει το Aman Sveti Stefan στο Μαυροβούνιο, το Aman Canal Grande στη Βενετία, ετοιμάζει το Aman στη Νέα Υόρκη καθώς και 2 νέα One & Only Resorts. Επίσης, συμμετέχει στο Nammos Dubai, καθώς και στην ανάπτυξη του brand Nammos σε άλλες χώρες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγ