Η ναυτιλιακή βιομηχανία δέχεται αυξανόμενες πιέσεις για την απαλλαγή από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, αλλά οι ασαφείς ρυθμιστικές κατευθυντήριες γραμμές, μεταξύ άλλων σχετικά με το τι είδους καθαρότερα καύσιμα θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα μεγάλα πλοία, περιπλέκουν την πορεία προς το καθαρό μηδέν, σύμφωνα με στελέχη.

Όπως αναφέρει το Reuters, οι παγκόσμιες ναυτιλιακές εταιρείες αναζητούν τρόπους για να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα, ιδίως καθώς ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ), ο οποίος ρυθμίζει την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, πιέζεται να εφαρμόσει μια επιβάρυνση για τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου του τομέα.

Η Επιτροπή Προστασίας του Ναυτιλιακού Περιβάλλοντος του ΙΜΟ ολοκλήρωσε την 81η συνεδρίασή της την περασμένη εβδομάδα, και οι συμμετέχοντες συμφώνησαν σε ένα πιθανό σχέδιο περιγράμματος ενός πλαισίου του ΙΜΟ για το καθαρό μηδενικό ισοζύγιο. Οι εν λόγω κατευθυντήριες γραμμές, οι οποίες θα μπορούσαν να προωθήσουν ένα πρότυπο καυσίμου και μια τιμή εκπομπών, είναι ακόμη ανοικτές προς συζήτηση και θα μπορούσαν να εγκριθούν ή να τροποποιηθούν κατά την επόμενη συνεδρίαση της ομάδας τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.