Θραύση συνεχίζει να κάνει στην Ελλάδα το Netflix, με τη μεγαλύτερη πλατφόρμα σειρών και ταινιών, παγκοσμίως, να διατηρεί, προβάδισμα στην ελληνική αγορά streaming το πρώτο τρίμηνο του 2024. Το Netflix συνέχισε να κερδίζει έδαφος στην Ελλάδα με το μερίδιό του στην αγορά streaming να φτάνει το 38%, τρεις ποσοστιαίες μονάδες μπροστά από το Amazon Prime Video, που πέτυχε μερίδιο 35% τους τρεις πρώτους μήνες του έτους.




Σύμφωνα με τα στοιχεία του JustWatch, που μοιράστηκε με το powergame.gr, το Netflix, οι δύο παγκόσμιοι ηγέτες ροής, Netflix και Amazon Prime Video, αύξησαν κατά 1% τα μερίδιά τους στην Ελλάδα τους τρεις πρώτους μήνες του 2024. Μάλιστα, και για τις δύο πλατφόρμες η πορεία της συνδρομητικής τους βάσης στην Ελλάδα ήταν ανοδική σε όλη τη διάρκεια του τριμήνου με κορύφωση τον Μάρτιο.

Την ίδια στιγμή, όπως προκύπτει από τα ίδια στοιχεία, το Disney+ δεν έκανε ποδαρικό με το …δεξί στο νέο έτος, καθώς υπέστη μείωση 1% του μεριδίου του στην ελληνική αγορά streaming και περιορίστηκε στο 14%.




Την τέταρτη θέση ανάμεσα στις streaming πλατφόρμες, μετά τις Netflix, Amazon Prime Video και Disney Plus, κατέλαβε το πρώτο τρίμηνο του 2024 το Apple TV, με μερίδιο 6%, ενώ ακολούθησαν η πλατφόρμα Mubi με 4%, με μόλις δύο ποσοστιαίες μονάδες να χωρίζουν τις τελευταίες δυο.


Βλέπει έδαφος το Netflix στην Ελλάδα
Αν και προφανώς η συνδρομητική βάση του Netflix στην Ελλάδα

έχει «ξεφουσκώσει» από την εκρηκτική άνοδο που σημειώθηκε την περίοδο της πανδημίας, η δημοφιλής πλατφόρμα streaming συνεχίζει την ανοδική πορεία της, αποτελώντας το ισχυρό αντίπαλο δέος στις πλατφόρμες των τηλεπικοινωνιακών παρόχων, Cosmote TV και Nova.

Αν και η εταιρεία δεν ανακοινώνει αριθμό συνδρομητών για την Ελλάδα, εκτιμάται ότι αυτός κινείται στα επίπεδα των 600.000, με τον αριθμό αυτό να διευρύνεται κατά πολύ, δεδομένου του διαμοιρασμού των κωδικών, που ακόμα δεν έχει σταματήσει στη χώρα μας.

Το έδαφος για το Netflix στην Ελλάδα αναμένεται να γίνει ακόμη πιο γόνιμο εντός του 2024, μετά από τη στρατηγική συνεργασία που υπέγραψε προ μηνός με την Deutsche Telekom για την ευρωπαϊκή αγορά. Στη βάση της συμφωνίας, η μητρική του ΟΤΕ, Deutsche Telekom, θα ενσωματώσει το Netflix στις πλατφόρμες των θυγατρικών της ανά την Ευρώπη.

Ξεκινώντας με την Hrvatski Telekom στην Κροατία και τη Magyar Telekom στην Ουγγαρία, οι θυγατρικές της Deutsche Telekom σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες θα προσφέρουν νέους τρόπους ενσωμάτωσης του Netflix.

Σύμφωνα με την Deutsche Telekom, η συμφωνία θα ενεργοποιηθεί μεν πρώτα σε Κροατία και Ουγγαρία, αλλά σταδιακά θα επεκταθεί στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης. Στην ελληνική αγορά το Cosmote TV αναμένεται να προσθέσει το Netflix στο περιεχόμενό του εντός του 2024.

Παγκόσμιες επιδόσεις
Παγκοσμίως, το Netflix, όπως προκύπτει από τα οικονομικά αποτελέσματα πρώτου τριμήνου 2024, που ανακοίνωσε προ ημερών, ενίσχυσε τον αριθμό των συνδρομητών του και μάλιστα σε μια χρονική συγκυρία που υλοποιεί τη στρατηγική περιορισμού στον διαμοιρασμό των κωδικών.

Η εταιρεία αύξησε τη συνδρομητική της βάση κατά 9,33 εκατ. νέους συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο του 2024, αριθμός σχεδόν διπλάσιος από τον μέσο όρο των 4,84 εκατ. που ανέμεναν οι αναλυτές. Πρόκειται για τα καλύτερα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου μετά από το 2020, με το Netflix να μετρά πλέον 270 εκατ. συνδρομές.

Από τα 9,33 εκ. των νέων χρηστών, τα 2,53 εκατ. προήλθαν από τις ΗΠΑ και τον Καναδά, τα 2,92 εκατ. από την Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, τα 1,72 εκατ. από τη Λατινική Αμερική και τέλος 2,16 εκατ. από την περιοχή της Ασία-Ειρηνικού.