Yψηλούς στόχους, για διπλασιασμό πωλήσεων σε μια τριετία, θέτει η Cafetex έχοντας ολοκληρώσει την εξαγορά του 51% της αγγλικών συμφερόντων Beanies The Flavour Company LTD που εξειδικεύεται στην παραγωγή αρωματικού στιγμιαίου καφέ, με δική της μονάδα επεξεργασίας και συσκευασίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Cafetex αύξησε τον κύκλο εργασιών της κατά 60% σε επίπεδο εταιρείας την περίοδο 2021-2023, ενώ διπλασίασε τα μεγέθη της σε επίπεδο ομίλου κλείνοντας πέρυσι με ενοποιημένο κύκλο εργασιών σχεδόν 21 εκατ. ευρώ. Επίσης, πέραν της επέκτασης στην βρετανική αγορά, ενίσχυσε και τις παραγωγικές εγκαταστάσεις της στο εργοστάσιο της Παιανίας κατά περίπου 700 τ.μ., μετά την διαμόρφωση νέων χώρων γραφείων στο Μαρούσι Αττικής, ώστε να δοθεί ο κατάλληλος χώρος στην παραγωγή των νέων μονοδοσικών προϊόντων Coffeeway, της βιοδασπόμενης κάψουλας (homecompostable) και των ατομικών μερίδων καφέ (coffeebags). Επιπλέον, δημιούργησε το πρώτο Coffeeway concept store στην ελληνική αγορά.

Ωστόσο, κωρονίδα των επιχειρηματικών εξελίξεων στον όμιλο τον τελευταίο χρόνο είναι η εξαγορά της Beanies που του έδωσε πρόσβαση στο οργανωμένο λιανεμπόριο της Αγγλίας με το σήμα Coffeeway καθώς και σε περισσότερες από 30 χώρες σε Ευρώπη, Αφρική, Μέση Ανατολή και Ασία. Επιπλέον οφέλη προκύπτουν από την παρουσία της Beanies στο κανάλι του e-commerce, με ηλεκτρονικές πωλήσεις τόσο μέσω του δικού της e-shop όσο και μέσω της πλατφόρμας της Amazon. Σημειώνεται ότι ο όμιλος εταιρειών που προέκυψε από την εξαγορά, είναι από τους μεγαλύτερους στον αρωματικό καφέ στην Ευρώπη, ενώ με την ενσωμάτωση του εργοστασίου της Beanies, η συνολική παραγωγική δυνατότητα της Cafetex φτάνει τους 3.000 τόνους ετησίως.

Το 2023 ήταν χρονιά ορόσημο για την εταιρεία αν και χαρακτηρίστηκε από μεταβλητότητα, εν μέσω των επιπτώσεων από τις περιοριστικές νομισματικές πολιτικές των κεντρικών τραπεζών, υψηλού πληθωρισμού, σταδιακής απόσυρσης της δημοσιονομικής στήριξης και επιβράδυνσης της παγκόσμιας εμπορικής δραστηριότητας, λόγω της αύξησης των γεωπολιτικών κινδύνων προερχόμενων κατά κύριο λόγο από τις εντάσεις στη Μέση Ανατολή. Σε αυτό το έντονα πληθωριστικό περιβάλλον η Cafetex έπρεπε να προχωρήσει σε αυξήσεις τιμών προκειμένου να καλυφθούν τα επιπλέον κόστη.

Ως αποτέλεσμα της στρατηγικής που ακολούθησε αύξησε κατά 24,2% τον κύκλο εργασιών της σε 16,5 εκατ. ευρώ σε επίπεδο εταιρείας και σε 21 εκατ. ευρώ σε επίπεδο ομίλου. Ωστόσο η αύξηση της τιμής του καφέ, τα υψηλά κόστη για την μεταφορά προϊόντων, η αύξηση του κόστους ενέργειας και η προσθήκη πληθωριστικών αυξήσεων στην εφοδιαστική αλυσίδα συγκράτησε την κερδοφορία, καθώς συνεχίζει να απορροφά το μεγαλύτερο μέρος των ανατιμήσεων. Τα μικτά κέρδη του ομίλου κατά τη χρήση 2023 ανήλθαν σε 4,5 εκατ. ευρώ και της εταιρείας σε 3,2 εκατ. ευρώ έναντι 2,5 εκατ. ευρώ στη χρήση 2022. Το μικτό περιθώριο κέρδους του ομίλου ανήλθε σε 21,7% και της εταιρείας σε 19,8% έναντι 18,6% το 2022. Τα καθαρά αποτελέσματα μετά φόρων ανήλθαν σε κέρδη 342 χιλ. ευρώ για τον όμιλο και 465 χιλ. ευρώ για την εταιρεία, από ζημιές 26 χιλ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση.

Για το 2024 η διοίκηση του Γιάννη Μπενόπουλου παραμένει προσηλωμένη στην αύξηση των πωλήσεων προϊόντων Coffeeway, Brazita και Beanies, στην διατήρηση ηγετικής θέσης στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, στην ενίσχυση του δικτύου διανομής και στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων σε προσιτές τιμές.