Motor Oil: Τι πραγματικά συμβαίνει με το “Διώρυγα Gas”
Η εικόνα που έχει διαμορφωθεί στην αγορά του φυσικού αερίου έχει δημιουργήσει το τελευταίο διάστημα μια σειρά από ερωτήματα. Το χαμηλό ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε για το market test του Κάθετου Διαδρόμου, αλλά και το γεγονός πως έχουν «στεγνώσει» οι εισαγωγές του υγροποιημένου φυσικού αερίου δημιουργεί εντονότατο προβληματισμό.
Πρόσφατα, σε ενημερωτικό του δελτίο το Green Tank τόνιζε πως «οι εισαγωγές αερίου από τη Ρωσία μέσω του αγωγού Turkstream από την πύλη Σιδηροκάστρου (2.97 ΤWh) ήταν τριπλάσιες τον Ιούνιο του 2024 σε σχέση με τον Ιούνιο του 2023, με αποτέλεσμα το μηνιαίο μερίδιο των εισαγωγών από τον Turkstream να ξεπεράσει το 50% (54.8%). Επιπλέον, ήταν οι υψηλότερες εισαγωγές της τελευταίας τουλάχιστον επταετίας για τον μήνα Ιούνιο. Παρ’ όλα αυτά, εμφανίστηκαν μειωμένες κατά 5.2% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, δηλαδή τον Μάιο 2024, που καταγράφηκαν οι υψηλότερες μηνιαίες εισαγωγές του 2024 (3.13 ΤWh)».
Υπό τη σκιά αυτών των εξελίξεων ήρθε να προστεθεί και η θέση του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Σκυλακάκη ότι στην παρούσα φάση η χώρα μας έχει υπερκαλύψει τις ανάγκες της σε υγροποιημένο φυσικό αέριο μέσω των εγκαταστάσεων της Ρεβυθούσας και του νέου τερματικού σταθμού της Αλεξανδρούπολης. Για το λόγο αυτό ο κ. Σκυλακάκης εκτίμησε πως ο σταθμός υγροποιημένου φυσικού αερίου στον Παγασητικό καθίσταται μη βιώσιμος.
Διαβάστε περισσότερα στο energygame.gr
Πρόσφατα, σε ενημερωτικό του δελτίο το Green Tank τόνιζε πως «οι εισαγωγές αερίου από τη Ρωσία μέσω του αγωγού Turkstream από την πύλη Σιδηροκάστρου (2.97 ΤWh) ήταν τριπλάσιες τον Ιούνιο του 2024 σε σχέση με τον Ιούνιο του 2023, με αποτέλεσμα το μηνιαίο μερίδιο των εισαγωγών από τον Turkstream να ξεπεράσει το 50% (54.8%). Επιπλέον, ήταν οι υψηλότερες εισαγωγές της τελευταίας τουλάχιστον επταετίας για τον μήνα Ιούνιο. Παρ’ όλα αυτά, εμφανίστηκαν μειωμένες κατά 5.2% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, δηλαδή τον Μάιο 2024, που καταγράφηκαν οι υψηλότερες μηνιαίες εισαγωγές του 2024 (3.13 ΤWh)».
Υπό τη σκιά αυτών των εξελίξεων ήρθε να προστεθεί και η θέση του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Σκυλακάκη ότι στην παρούσα φάση η χώρα μας έχει υπερκαλύψει τις ανάγκες της σε υγροποιημένο φυσικό αέριο μέσω των εγκαταστάσεων της Ρεβυθούσας και του νέου τερματικού σταθμού της Αλεξανδρούπολης. Για το λόγο αυτό ο κ. Σκυλακάκης εκτίμησε πως ο σταθμός υγροποιημένου φυσικού αερίου στον Παγασητικό καθίσταται μη βιώσιμος.
Διαβάστε περισσότερα στο energygame.gr