Πώς μπορεί να σωθεί η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία
Διαβάστε στο iapogevmatini.gr
Οι κινήσεις για ανάκαμψη των πωλήσεων εν μέσω της ισχυρής πίεσης από τους δασμούς των ΗΠΑ, αλλά και από την Κίνα

Στην Ευρώπη το αυτοκίνητο για 150 χρόνια, κινεί 13,8 εκατομμύρια άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας σε όλη την γκάμα με συμβολή στο 7% στο ΑΕΠ της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σήμερα όμως και βάσει των οικονομικών εξελίξεων όλα δείχνουν ότι ίσως οδηγηθούμε σε αναθεώρηση πολλών θεμάτων, ιδίως στον τομέα των καυσίμων, των τιμών και των διευκολύνσεων, ώστε να σταθεί όρθιος ο ευρωπαϊκός κολοσσός.
Τα στοιχεία των ειδικών στην αγορά αυτοκινήτου είναι αρκούντως ισχυρά για να δείξουν σε τι δρόμους θα τρέξουν τα ευρωπαϊκά οχήματα μετά την απόφαση του Ντόναλντ Τραμπ για επιβολή δασμών. Κίνηση της οποίας ο οικονομικός αντίκτυπος μπορεί να οδηγήσει σε δύσκολα μονοπάτια την παγκόσμια οικονομία. Μόνο η Γερμανία τροχοδρομεί στους αμερικανικούς δρόμους 400.000 ΙΧ, ενώ Γερμανία, Ιαπωνία και Κορέα αντλούν 200 δισ. δολάρια από τις πωλήσεις ΙΧ στην Ευρώπη.
Διαβάστε περισσότερα στο iapogevmatini.gr
Τα στοιχεία των ειδικών στην αγορά αυτοκινήτου είναι αρκούντως ισχυρά για να δείξουν σε τι δρόμους θα τρέξουν τα ευρωπαϊκά οχήματα μετά την απόφαση του Ντόναλντ Τραμπ για επιβολή δασμών. Κίνηση της οποίας ο οικονομικός αντίκτυπος μπορεί να οδηγήσει σε δύσκολα μονοπάτια την παγκόσμια οικονομία. Μόνο η Γερμανία τροχοδρομεί στους αμερικανικούς δρόμους 400.000 ΙΧ, ενώ Γερμανία, Ιαπωνία και Κορέα αντλούν 200 δισ. δολάρια από τις πωλήσεις ΙΧ στην Ευρώπη.
Διαβάστε περισσότερα στο iapogevmatini.gr