Επίπτωση στις πωλήσεις της κατηγορίας καφέ, με μείωση των πωλήσεων σε όγκο κατά 8% στο πρώτο τρίμηνο του 2025 κατέγραψε ο όμιλος Coca Cola HBC όπως αναφέρθηκε στη διάρκεια της ενημέρωσης των αναλυτών σε συνέχεια της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Πρόκειται για μια εξέλιξη που έρχεται σε συνέχεια της απόφασης του ομίλου στη διάρκεια του 2024, να επικεντρώσει το ενδιαφέρον του διαθέτοντας τον Costa Coffee αποκλειστικά στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης, αντί για την εντός σπιτιού κατανάλωση. Ο λόγος για τον οποίο ελήφθη η συγκεκριμένη απόφαση, είναι γιατί ο όμιλος διαβλέπει ισχυρή προοπτική βιώσιμης ανάπτυξης στην εκτός σπιτιού κατανάλωση για την Costa Coffee τα επόμενα χρόνια, όπως τόνισε ο Zoran Bogdanovic, διευθύνων σύμβουλος της Coca Cola HBC. Χαρακτηριστικό της προοπτικής που έχει η εκτός σπιτιού κατανάλωση, είναι ότι σε αυτό το πεδίο της αγοράς καταγράφηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 19% στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2025, προερχόμενη τόσο από υφιστάμενες συνεργασίες, όσο και από νέες συνεργασίες με καταστήματα εστίασης και σημεία HoReCa. Η στρατηγική απόφαση που ελήφθη αναμένεται να επηρεάσει θετικά στο άμεσο μέλλον και τα αποτελέσματα του ομίλου στην κατηγορία του καφέ. Μεταξύ άλλων ο κ. Bogdanovic ανέφερε ότι η κατηγορία του καφέ έχει στρατηγικό ενδιαφέρον για τον όμιλο. Εκτίμησε μάλιστα ότι οι πωλήσεις καφέ σε όγκο θα συνεχίσουν να μεγαλώνουν το προσεχές διάστημα.

Διαβάστε περισσότερα στο powergmame.gr