Ο κύκλος ενδιαφέροντος για το Στρατόπεδο Γκόνου φαίνεται να στενεύει, καθώς από τις τέσσερις αρχικές πλευρές που είχαν εκφράσει ενδιαφέρον, πλέον η υπόθεση περιορίζεται σε δύο ισχυρούς «παίχτες»: την εταιρεία Goldair Cargo και τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), που τελεί υπό τον έλεγχο του ομογενή επιχειρηματία Ιβάν Σαββίδη. Η περίπτωση του Σαββίδη δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς η τοποθεσία του στρατοπέδου –μόλις 8 χλμ. από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης– το καθιστά φυσική επέκταση της υφιστάμενης δραστηριότητας του ΟΛΘ. Με συνολική έκταση 672 στρεμμάτων και άμεση πρόσβαση σε βασικούς οδικούς και σιδηροδρομικούς άξονες, όπως η ΠΑΘΕ και η Εγνατία Οδός, το Στρατόπεδο Γκόνου θεωρείται στρατηγικό σημείο για τη δημιουργία μεγάλου εμπορευματικού κέντρου που θα εξυπηρετεί όχι μόνο τη Βόρεια Ελλάδα, αλλά και τα Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη.

Η οικονομική δυνατότητα του Σαββίδη και του ΟΛΘ ενισχύεται και από τη σημαντική άνοδο της κεφαλαιοποίησης του Οργανισμού, η οποία πλέον υπερβαίνει τα 300 εκατομμύρια ευρώ.Στον αντίποδα, βρίσκεται η Goldair Cargo υπό τον Καλλίνικο Καλλίνικο. Ο όμιλος έχει ήδη ισχυρή εμπειρία στον τομέα των logistics, καθώς αναπτύσσει –σε συνεργασία με την ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ– το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο, το μεγαλύτερο στη χώρα. Με ανάλογο όραμα, η Goldair επιδιώκει να μετατρέψει το Στρατόπεδο Γκόνου στο δεύτερο μεγαλύτερο εμπορευματικό κόμβο της Ελλάδας. Η μάχη για το Στρατόπεδο Γκόνου αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς το αποτέλεσμα θα διαμορφώσει το μέλλον των εμπορευματικών μεταφορών στη Βόρεια Ελλάδα και πέραν αυτής.

Διαβάστε στο Powergame.gr