Η στρατηγική της Lesante Collection για το Ιόνιο και τις διεθνείς αγορές
Διαβάστε στο Powergame.gr
Ο Διονύσης Βυθούλκας, ιδρυτής της Lesante Collection παρουσιάζει τις επενδυτικές ευκαιρίες στις αγορές των ΗΠΑ, Βραζιλίας και του Ιονίου ως premium προορισμού

Ο ελληνικός τουρισμός δεν πρέπει να μετρά την επιτυχία μόνο με βάση τον αριθμό των αφίξεων, υποστηρίζει ο Διονύσης Βυθούλκας, ιδρυτής της Lesante Collection. Προτείνει μια ριζική στροφή από τον μαζικό τουρισμό σε ένα μοντέλο που εστιάζει σε μοναδικές εμπειρίες, σεβασμό στο περιβάλλον και υψηλή ποιότητα υπηρεσιών. Με αυξανόμενο ενδιαφέρον από αγορές όπως οι ΗΠΑ, η Βραζιλία και η Μέση Ανατολή, και με στόχο το Ιόνιο ως premium προορισμό, η Lesante Collection πρωτοπορεί στη διαμόρφωση του μέλλοντος της πολυτελούς φιλοξενίας στην Ελλάδα.
Η Lesante Collection είναι ένας από τους κορυφαίους ομίλους πολυτελούς φιλοξενίας στο Ιόνιο, με τρία ξενοδοχεία στη Ζάκυνθο (Lesante Blu, Lesante Classic, Lesante Cape) που συνδυάζουν διακριτική πολυτέλεια και αυθεντική ελληνική εμπειρία. Με boutique φιλοσοφία, έμφαση στη βιωσιμότητα και στοχευμένη παρουσία σε αγορές υψηλού επιπέδου, επαναπροσδιορίζει τη φιλοξενία στον ελληνικό τουρισμό.
Σε μια αποκλειστική συνέντευξη, ο Διονύσης Βυθούλκας εξηγεί γιατί «η αυθεντικότητα είναι το νέο luxury», αποκαλύπτει τους επόμενους διεθνείς στόχους και αναλύει τις προκλήσεις που πρέπει να ξεπεραστούν ώστε το Ιόνιο να γίνει παγκόσμια γνωστός προορισμός υψηλής ποιότητας.
Διαβάστε στο Powergame.gr
Η Lesante Collection είναι ένας από τους κορυφαίους ομίλους πολυτελούς φιλοξενίας στο Ιόνιο, με τρία ξενοδοχεία στη Ζάκυνθο (Lesante Blu, Lesante Classic, Lesante Cape) που συνδυάζουν διακριτική πολυτέλεια και αυθεντική ελληνική εμπειρία. Με boutique φιλοσοφία, έμφαση στη βιωσιμότητα και στοχευμένη παρουσία σε αγορές υψηλού επιπέδου, επαναπροσδιορίζει τη φιλοξενία στον ελληνικό τουρισμό.
Σε μια αποκλειστική συνέντευξη, ο Διονύσης Βυθούλκας εξηγεί γιατί «η αυθεντικότητα είναι το νέο luxury», αποκαλύπτει τους επόμενους διεθνείς στόχους και αναλύει τις προκλήσεις που πρέπει να ξεπεραστούν ώστε το Ιόνιο να γίνει παγκόσμια γνωστός προορισμός υψηλής ποιότητας.
Διαβάστε στο Powergame.gr