Παρά τις διαδοχικές κρίσεις των τελευταίων ετών, ο όμιλος Cosmos Sport κατάφερε να επιδείξει αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα, μετατρέποντας τις προκλήσεις σε ευκαιρίες ανάπτυξης. Με οδηγό το ρίσκο και την αδιάκοπη θέληση για επιχειρηματική συνέχεια, η εταιρεία που ξεκίνησε το 1982 από ένα μικρό κατάστημα 40 τετραγωνικών μέτρων στη Χερσόνησο Ηρακλείου — πουλώντας είδη ένδυσης και υπόδησης, όπως λευκά πουκάμισα και μαύρα παντελόνια για υπαλλήλους της τοπικής τουριστικής αγοράς — έχει πλέον εξελιχθεί σε δίκτυο με 100 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο.

Ο Μιχάλης Τσικνάκης, μέλος της οικογένειας που ίδρυσε την επιχείρηση και σήμερα διευθύνων σύμβουλος του τομέα Sporting Goods του ομίλου JD Sports Plc, με αρμοδιότητα όχι μόνο την Ελλάδα αλλά και την Ιβηρική Χερσόνησο, μίλησε στο powergame.gr για τη συναρπαστική πορεία της εταιρείας.

Όπως τονίζει, η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος cosmosport.gr, ήδη από το 2000 — όταν το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα ήταν ακόμη στα σπάργανα — αποτέλεσε καθοριστικό παράγοντα για τη βιωσιμότητα και την εξέλιξη της εταιρείας, ιδιαίτερα σε δύσκολες περιόδους όπως τα capital controls του 2015.

Διαβάστε στο Powergame.gr