ΟΔΔΗΧ: Το πρόγραμμα δημοπρασιών ομολόγων του ελληνικού Δημοσίου για το δεύτερο εξάμηνο
Τι ισχύει
Το πρόγραμμα δημοπρασιών του ΟΔΔΗΧ αποτελεί μέρος της εκδοτικής δραστηριότητας του ελληνικού Δημοσίου για το έτος 2026
Τρείς επανεκδόσεις ομολόγων σχεδιάζει για το δεύτερο εξάμηνο του 2026 ο Οργανισμός Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους (ΟΔΔΗΧ). Η πρώτη έχει προγραμματιστεί για τις 15 Ιουλίου, έπεται στις 16 Οκτωβρίου και το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί στις 14 Οκτωβρίου. Το ανωτέρω πρόγραμμα δημοπρασιών Ομολόγων Ελληνικού Δημοσίου (ΟΕΔ) αποτελεί μέρος της εκδοτικής δραστηριότητας του ελληνικού Δημοσίου για το έτος 2026, ενώ παράλληλα στοχεύει στη βελτίωση της λειτουργίας της δευτερογενούς αγοράς των ελληνικών κρατικών ομολόγων.
Διαβάστε: Στα 36 δισ. ευρώ οι προσφορές για το 10ετές ομόλογο - 3 δισ. ευρώ αντλεί το Ελληνικό Δημόσιο
Πότε θα γίνονται οι ανακοινώσεις του ΟΔΔΗΧ
Ο ΟΔΔΗΧ θα ανακοινώνει την τελική απόφασή του αναφορικά με (i) τη διενέργεια της προγραμματισμένης δημοπρασίας (ii) το ISIN των εκδόσεων ΟΕΔ που θα δημοπρατηθούν και (iii) το ύψος των δημοπρατούμενων ποσών, μία ημέρα πριν από την ημερομηνία εκάστης δημοπρασίας, λαμβάνοντας υπόψη τη σχετική πληροφόρηση από την ομάδα των Βασικών Διαπραγματευτών Αγοράς. Υπενθυμίζεται ότι ητελευταία έξοδος στις αγορές με επανέκδοση του 10ετούς ομολόγου, πραγματοποιήθηκε στις 11 Ιουνίου, με επιπλέον 3 δισ. ευρώ. Το επιτόκιο διαμορφώθηκε κοντά στο 3,75%.
En