Η ΕΛΤΑ Courier στο 9o συνέδριο της ΕΕΤΤ
Τι δηλώνει ο πρόεδρος της εταιρείας, Αντώνης Φειδοπιάστης
Οι ηλεκτρονικές επικοινωνίες και οι ταχυδρομικές υπηρεσίες στην Ενιαία Ψηφιακή Αγορά βρέθηκαν στο επίκεντρο των συζητήσεων στις εργασίες του 9ου Διεθνούς Συνέδριου, που διοργανώθηκε από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), στις 8 & 9 Ιουνίου.
Το «παρών» έδωσε την 2η μέρα του συνεδρίου και η ΕΛΤΑ Courier, καθώς το κεντρικό θέμα συζήτησης ήταν οι καινοτόμες ταχυδρομικές υπηρεσίες, καθώς και η δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου σε συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού και προς όφελος των καταναλωτών και της οικονομίας.
Για την ανάπτυξη του e-commerce στην Ελλάδα και τον κομβικό ρόλο της ΕΛΤΑ Courier στην παροχή υπηρεσιών παράδοσης μίλησε ο Πρόεδρος της εταιρίας, Αντώνης Φειδοπιάστης. Ο κ. Φειδοπιάστης συμμετείχε στη συζήτηση ανοιχτής τραπέζης με θέμα «Ηλεκτρονικό εμπόριο & νέες υπηρεσίες στην αγορά ταχυμεταφορών», μαζί με εκπροσώπους κλαδικών φορέων, ερευνητικών κέντρων αλλά και άλλων παρόχων υπηρεσιών ταχυμεταφορών.
Ο κ. Φειδοπιάστης, παίρνοντας τον λόγο, τόνισε πως «Είναι γεγονός πως οι τεχνολογικές εξελίξεις τρέχουν με μεγάλη ταχύτητα. Τα e-shops εκσυγχρονίζονται και αναζητούν νέους τρόπους αυτοματοποίησης των εργασιών τους. Για το λόγο αυτό, οι εταιρείες ταχυμεταφορών καλούμαστε να παίξουμε έναν καθοριστικό ρόλο, ως σημαντικός κρίκος μιας νέας και ποιοτικά ανώτερης εφοδιαστικής αλυσίδας».
Θέλοντας να εξηγήσει τον κομβικό ρόλο της εταιρίας, κ.Φειδοπιάστης τόνισε πως «Οι καταναλωτές, όσο εξοικειώνονται με το online shopping, δημιουργούν υψηλά standards και θέτουν νέες και πιο σύνθετες απαιτήσεις. Για να ανταποκριθούμε σ’ αυτές, στην ΕΛΤΑ Courier έχουμε ήδη εκπονήσει και εφαρμόζουμε 3ετές επενδυτικό πρόγραμμα, αξίας 1,5 εκ. €, δίνοντας έμφαση στην οργάνωση της λειτουργίας μας και τη μείωση της γραφειοκρατίας, μέσω της αξιοποίησης σύγχρονων τεχνολογιών και βέλτιστων πρακτικών. Άλλωστε, η αύξηση του ποσοστού της συμμετοχής της ΕΛΤΑ Courier στο ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί πρώτη προτεραιότητα της Εμπορικής Διεύθυνσης μας».
Ο κ. Φειδοπιάστης έκλεισε την ομιλία του αναδεικνύοντας την πελατοκεντρική φιλοσοφία πάνω στην οποία στηρίζεται η νέα λειτουργία της εταιρίας: «Και όλα αυτά, πάντα με απόλυτο σεβασμό στον τελικό καταναλωτή. Οι επιχειρήσεις οφείλουν να προσφέρουν αυτό που χρειάζεται ο πελάτης, όταν το χρειάζεται και στο επίπεδο ποιότητας και τιμής που το χρειάζεται. Για όλους εμάς, τους ανθρώπους της ΕΛΤΑ Courier, αυτή είναι και η προτεραιότητά μας: Αποστολή μας, οι πελάτες μας. Αποστολή μας, εσείς!»