Η σύμβαση αποτελεί μέρος ενός πενταετούς διάρκειας προγράμματος μεταρρυθμίσεων, που έχει σχεδιαστεί για να αντικαταστήσει το σημερινό σύστημα συλλογής εσόδων του Υπουργείου. Η αντικατάσταση θα πραγματοποιηθεί με την εισαγωγή ενός νέου κεντρικού συστήματος με βάση το Σύστημα Διαχείρισης Εισοδημάτων για το Δημόσιο Τομέα (PSRM) της Oracle. Στόχοι του σχεδίου είναι η θέσπιση ενός κοινού συνόλου κανόνων και πρακτικών σε όλα τα επίπεδα χρέους, η βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας είσπραξης χρεών, ο εξορθολογισμός της συνολικής διαχείρισης του χρέους και η εξάλειψη της «διπλής εργασίας». Σκοπός είναι να παρασχεθεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα ικανό να αντιμετωπίσει τις τρέχουσες προκλήσεις και να προσαρμοστεί στις εξελισσόμενες ανάγκες στο εγγύς μέλλον.

Για λόγους βελτίωσης του ελέγχου των έργων, η σύμβαση χωρίστηκε σε μια σειρά εκδόσεων με την πρώτη έκδοση να έχει ήδη παραδοθεί τον Ιούνιο του 2017.

Ο κος Αλέξανδρος Μάνος, Διευθύνων Σύμβουλος της INTRASOFT International, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με τη συνεργασία μας με το Υπουργείο Οικονομικών της Δανίας. Η επιλογή της INTRASOFT International για το συγκεκριμένο έργο επιβεβαιώνει την στρατηγική μας να καταλάβουμε την πρώτη θέση παγκοσμίως σε ανάπτυξη και εφαρμογή συστημάτων Δημοσίων Εσόδων, παρέχοντας λύσεις αιχμής μέσα από τον συνδυασμό του PSRM της Oracle με τα δικά μας διεθνώς αναγνωρισμένα προϊόντα όπως το ESKORT Compliance and Enforcement Solution. Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός ενιαίου προϊόντος, πλούσιου σε λειτουργικότητα και βασισμένο στις πιο προηγμένες τεχνολογίες. Οι πρόσφατες επιτυχίες μας στον τομέα αυτό σε Αυστραλία, Κατάρ, Κουβέιτ, Μοζαμβίκη, Δανία και στην Πολιτεία της Βόρειας Καρολίνα επικυρώνουν την στρατηγική αυτή και την δέσμευση μας να παρέχουμε λύσεις που αντιμετωπίζουν πλήρως τις ανάγκες μιας σύγχρονης Υπηρεσίας Δημοσίων Εσόδων. Αισθανόμαστε σίγουροι ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας θα ξεπεράσουν τις ήδη υψηλές απαιτήσεις των πελατών μας και ελπίζουμε ότι αυτή θα είναι η αρχή μιας μακράς και επωφελούς συνεργασίας στον τομέα αυτό.»

Ο κος Ingrid Mjøen, Επικεφαλής της Oracle in Δανίας, δήλωσε: «Το Υπουργείο Οικονομικών της Δανίας λαμβάνει μια λύση που ανταποκρίνεται στη σημερινή ανάγκη για αυξημένη αποτελεσματικότητα και προσαρμόζεται πλήρως στις αναπόφευκτες μελλοντικές αλλαγές πολιτικής. Το σύστημα Διαχείρισης Εσόδων του Δημόσιου Τομέα της Oracle είναι μια ισχυρή και ευέλικτη λύση που βοηθά το Υπουργείο να βελτιώσει τη συλλογή εσόδων ενώ παράλληλα απλοποιεί τη σύνθετη διαχείριση των θεμάτων πολιτικής. Η Oracle είναι περήφανη που παραδίδει αυτή τη λύση με τους συνεργάτες μας INTRASOFT International και Netcompany».

Σχετικά με την INTRASOFT International:

Η INTRASOFT International ιδρύθηκε το 1996 και είναι μια κορυφαία ευρωπαϊκή εταιρεία στον τομέα των υπηρεσιών Τεχνολογίας των Πληροφοριών και Επικοινωνιών, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις, προϊόντα και υπηρεσίες πληροφορικής υψηλής ποιότητας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, Υπουργεία και Δημόσιους Οργανισμούς σε εθνικό επίπεδο, Χρηματοοικονομικά Ιδρύματα, Τηλεπικοινωνιακούς Οργανισμούς, μεγάλες επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα. Απασχολεί 1.700 στελέχη υψηλής εξειδίκευσης με άριστες τεχνικές γνώσεις και δεξιότητες, τα οποία εκπροσωπούν 20 διαφορετικές εθνικότητες και κατέχουν 18 γλώσσες. Με έδρα το Λουξεμβούργο, έχει φυσική παρουσία μέσω γραφείων, υποκαταστημάτων και θυγατρικών σε 19 χώρες (Βέλγιο, Βουλγαρία, Δανία, Ελλάδα, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ΗΠΑ, Ιορδανία, Κένυα, Κύπρο, Μεγάλη Βρετανία, Μολδαβία, Ρουμανία, Φιλιππίνες, Μαρόκο, Πορτογαλία, Σουηδία και Αυστραλία), ενώ οι διεθνείς της δραστηριότητες εκτείνονται σε πάνω από 70 χώρες παγκοσμίως.

www.intrasoft-intl.com

Σχετικά με τOracle Partner Network

Το Oracle PartnerNetwork (OPN) είναι το πρόγραμμα συνεργατών της Oracle που παρέχει στους συνεργάτες ένα διαφοροποιημένο πλεονέκτημα για την ανάπτυξη, πώληση και υλοποίηση λύσεων της Oracle. Το OPN προσφέρει πόρους για την εκπαίδευση και υποστήριξη με εξειδικευμένη γνώση των προϊόντων και λύσεων της Oracle και έχει εξελιχθεί σε αντιστοιχία με το αυξανόμενο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Oracle, τη διαρκώς μεγεθυνόμενη βάση των συνεργατών της και τις επιχειρηματικές ευκαιρίες. Βασικό στοιχείο των πρόσφατων βελτιώσεων στο OPN είναι η δυνατότητα των συνεργατών να αναγνωριστούν και να ανταμειφθούν για την επένδυσή τους στο Oracle Cloud. Οι συνεργάτες που δραστηριοποιούνται με την Oracle θα μπορούν να διαφοροποιήσουν την εξειδίκευση και την εμπειρία τους στο Oracle Cloud με τους πελάτες, μέσα από το πρόγραμμα OPN Cloud – ένα καινοτόμο πρόγραμμα που συμπληρώνει τα υφιστάμενα επίπεδα του προγράμματος OPN με επίπεδα αναγνώρισης και προοδευτικά πλεονεκτήματα για τους συνεργάτες που ασχολούνται με το Oracle Cloud. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα: http://www.oracle.com/partners

Trademarks
Oracle και Java είναι σήματα κατατεθέντα της Oracle ή / και των θυγατρικών