Στα ίδια επίπεδα με πέρυσι κινήθηκε η αγορά χθες, Κυριακή, που λειτούργησαν τα καταστήματα στο πλαίσιο των ενδιάμεσων εκπτώσεων.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Βασίλης Κορκίδης, παρατηρήθηκε προτίμηση των καταναλωτών στις αγορές επώνυμων προϊόντων και στις στοχευμένες αγορές στα καταστήματα ένδυσης-υπόδησης κυρίως παιδικών και γυναικείων. Ακολούθησαν τα καλλυντικά και ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός.

«Ικανοποιητική μεν η επισκεψιμότητα στα ανοιχτά καταστήματα, αλλά με πολύ περιορισμένες αγορές. Πολύς κόσμος, λίγες σακούλες. Οι καταναλωτές δεν φάνηκαν να δελεάζονται από τα ελκυστικά ποσοστά των ενδιάμεσων εκπτώσεων και έδειξαν συγκρατημένοι, χωρίς να ξεφεύγουν από τον οικογενειακό προϋπολογισμό τους. Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή Κυριακή, η αγοραστική κίνηση ήταν πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα, ενώ δεν υπήρξε κάποια μικρομεσαία εμπορική επιχείρηση ή αλυσίδα που να εκφράσει κάποιον ιδιαίτερο ενθουσιασμό από τη λειτουργία και την εμπορική κίνηση της θεσμοθετημένης πρώτης Κυριακής του Νοεμβρίου. Το λιανικό εμπόριο το τελευταίο διάστημα κινείται με μηνιαίες αυξομειώσεις από -2,5% έως +1,9% και με μεγάλες αποκλίσεις ανάλογα τη δραστηριότητα» δήλωσε ο κ. Κορκίδης.