Ο Κώστας Καραμανλής τόσο στις εκλογές του 2007 όσο και στις εκλογές του 2009 είχε βασίσει την προεκλογική του καμπάνια σε ένα προσωποπαγές μοντέλο αφού ήταν το μοναδικό πρόσωπο της εκστρατείας της ΝΔ ενώ είχε πραγματοποιήσει περιοδείες σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Ο Αντώνης Σαμαράς σε αυτές τις εκλογές σκοπεύει να κάνει κάτι παρόμοιο σε αυτήν την σύντομη προεκλογική περίοδο αφού θα βγει ο ίδιος μπροστά και θα χρησιμοποιήσει τις επιτυχίες της Ελλάδα στον οικονομικό τομέα. Ο πρωθυπουργός θα είναι το κεντρικό πρόσωπο της προεκλογικής καμπάνιας με όπλο του επιτελείου του Μεγάρου Μαξίμου να είναι το στοιχείο ότι σε όλες τις δημοσκοπήσεις ο Αντώνης Σαμαράς εμφανίζεται ως ο καταλληλότερος πρωθυπουργός με μεγάλη διαφορά.