Γρήγορες λύσεις στην Κρήτη από Κεφαλογιάννη λόγω «γαλάζιας» φθοράς από τον... κοροναϊό
Επιχείρηση άμεσης επίλυσης ζητημάτων στην Κρήτη φαίνεται να έχει ξεκινήσει ο Ρεθυμνιώτης υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Κεφαλογιάννης πραγματοποιώντας σειρά επαφών και συναντήσεων με αυτοδιοικητικούς από το νησί. Σε όλη την επικράτεια ο προβληματισμός για την επέκταση των αναπόφευκτων μέτρων κατά του κορονοϊού δείχνει να έχει δημιουργήσει συνθήκες φθοράς της κυβέρνησης και έτσι τα κατά τόπους κυβερνητικά στελέχη έχουν ξεκινήσει κινήσεις για την ανάσχεσή τους. Δεν είναι τυχαίο ότι την προηγούμενη εβδομάδα συναντήθηκε με τον βουλευτή Χανίων της ΝΔ Βασίλης Διγαλάκης, όπου μελέτησαν ενέργειες που θα μπορούσαν να προωθηθούν ώστε να υποστηριχθούν ο τουρισμός και οι επιχειρήσεις, μετά μάλιστα από τις πολλές δυσκολίες που έχει επιφέρει η πανδημία COVID-19.
Μεταξύ άλλων συζήτησαν την αύξηση της χωρητικότητας (slots) στο αεροδρόμιο Χανίων με στόχο τον μεγαλύτερο αριθμό αφίξεων καθώς και τη δρομολόγηση του ραντάρ προσέγγισης και τον προγραμματισμό για τον ΒΟΑΚ και ειδικότερα για τη σύνδεση του αεροδρομίου Χανίων.
Παράλληλα, προ ημερών ο κ. Κεφαλογιάννης είδε αντιπροσωπεία του δήμου Φαιστού, που αποτελούνταν από το Δήμαρχο Γρηγόρη Νικολιδάκη, τον Αντιδήμαρχο Γιάννη Φασομυτάκη και τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Μανώλη Ορφανουδάκη, στην οποία δεσμεύθηκε την προώθηση μελετών και παρεμβάσεων στο δρόμο Ηρακλείου-Μεσαράς, αλλά και τη χρηματοδότηση μελέτης του έργου Κόκκινος Πύργος – Αγία Γαλήνη.
Μεταξύ άλλων συζήτησαν την αύξηση της χωρητικότητας (slots) στο αεροδρόμιο Χανίων με στόχο τον μεγαλύτερο αριθμό αφίξεων καθώς και τη δρομολόγηση του ραντάρ προσέγγισης και τον προγραμματισμό για τον ΒΟΑΚ και ειδικότερα για τη σύνδεση του αεροδρομίου Χανίων.
Παράλληλα, προ ημερών ο κ. Κεφαλογιάννης είδε αντιπροσωπεία του δήμου Φαιστού, που αποτελούνταν από το Δήμαρχο Γρηγόρη Νικολιδάκη, τον Αντιδήμαρχο Γιάννη Φασομυτάκη και τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Μανώλη Ορφανουδάκη, στην οποία δεσμεύθηκε την προώθηση μελετών και παρεμβάσεων στο δρόμο Ηρακλείου-Μεσαράς, αλλά και τη χρηματοδότηση μελέτης του έργου Κόκκινος Πύργος – Αγία Γαλήνη.