Τη δυσάρεσκεια τους εκφράζουν οι προσκείμενοι στον Κ. Καραμανλή βουλευτές για τις εναντίον τους διαρροές στα κανάλια ότι δεν συμμετείχαν στον προεκλογικό αγώνα. "Δεν μας ζήτησαν το παραμικρό, ούτε από ΄μας ούτε από τον Καραμανλή. Αξίζει να δείτε απόψε ότι δεν μας κάλεσαν σε κανένα τηλεοπτικό πάνελ" αναφέρουν στα parapolitika.gr.