Ο μόνος που χθες το βράδυ στη Συγγρού  εμφανίστηκε αρκετά προβληματισμένος ήταν ο υφυπουργός   Οικονομικών  Γιώργος  Μαυραγάνης. Για δύο  λόγους : α) για τα μέτρα κοινωνικής ανακούφισης  που  όπως έλεγε  θα πρέπει  τώρα  να πάρει και  όχι σε βάθος χρόνου  η κυβέρνηση και β) για τη στάση του  ΠΑΣΟΚ που απεδείχθη τουλάχιστον ύποπτη. Όχι μόνο στην Κέρκυρα  αλλά και σε  πολλούς  δήμους του Λεκανοπεδίου   (Βριλήσσια ,  Αγ. Παρασκευή κτλ) οι  ΠΑΣΟΚοι δεν στήριξαν τους γαλάζιους υποψήφιου ς  του δεύτερου γύρου πριμοδοτώντας ΣΥΡΙΖαίους  ή άλλους  δήθεν ανεξάρτητους.  

ΔΓ