Εξαντλητική ήταν η  τρίωρη βόλτα Σαμαρά χθες το απόγευμα στην κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση Posidonia 2014. Κάποια στιγμή  ο πρωθυπουργός  σταμάτησε σε περίπτερο με πρωτότυπα  ελληνικά τυριά και αλλαντικά  που  κάνουν θραύση στις πιατέλες του διεθνούς τζετ σετ.  Ο  επικεφαλής του περιπτέρου  προσέφερε στον Σαμαρά ένα ποτηράκι  ούζο .  Ενώ αρχικώς αρνήθηκε  τελικώς το ήπιε  και  καλώς έκανε αφού  μετά … έβαλε φτερά στο  πόδια.  Είναι  γνωστό ότι ο  πρωθυπουργός εκτός από  λίγο  κόκκινο κρασί δεν τα πάει καλά με το ποτό.