ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
01.02.2017 22:47
Ποιος βουλευτής είναι σε αυτό το πανέμορφο μέρος;
Μακριά από την Αθήνα για λίγες μέρες ξεκούρασης
Να "αποδράσει" για λίγες ημέρες από το κοινοβούλιο και εν γένει την πρωτεύουσα αποφάσισε γαλάζιος βουλευτής.
Ο λόγος για τον Ανδρέα Ψυχάρη, ο οποίος ανέβασε αυτή την εντυπωσιακή φωτογραφία στο Twitter του, εξηγώντας ότι πρόκειται για το πανέμορφο Αγαθονήσι.
En