Τα κυβερνητικά άπλυτα του ΣΥΡΙΖΑ βγαίνουν σιγά σιγά, όσο ερευνάται το ζήτημα της κατάστασης των σιδηροδρόμων στη χώρα.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ μέχρι το 2020, βουλευτές της ΝΔ είχαν υποβάλει 22 ερωτήσεις στη Βουλή προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, αλλά και προς τον μέχρι πρότινος υπουργό, Κώστα Καραμανλή. Είκοσι δύο ερωτήσεις που επισήμαναν τους κινδύνους και απαιτούσαν απαντήσεις για τα προβλήματα στον ΟΣΕ.

Τα ζωτικής σημασίας θέματα και τις ελλείψεις που διαχρονικά υπήρχαν στην προβληματική λειτουργία του ΟΣΕ είχαν αναδείξει, ζητώντας εξηγήσεις μέσα από τη διαδικασία του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, οι βουλευτές της ΝΔ, κάνοντας λόγο στις ερωτήσεις τους για «Απαράδεκτες προσλήψεις οδηγών από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ εν μια νυκτί με προφορικές διαδικασίες», «Συνεχής η υποβάθμιση του ΟΣΕ. Σε πλήρη απαξίωση η Γραμμή Σύνδεσης ΟΣΕ Βόλου - Λάρισας» αλλά και για «Αλλαγή οργανογράμματος ΤΡΑΙΝΟΣΕ λίγο πριν από την ιδιωτικοποίησή της», ρωτώντας μεταξύ άλλων για τις «Αιτίες και λόγους εγκλωβισμού των συρμών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ».

Οι καιροί επιβάλλουν να ερευνηθούν όλα και όσοι στην Κουμουνδούρου διακατέχονται αυτές τις μέρες από «ιερά οργή» να αιτιολογήσουν την τετραετή καταστροφική διαχείρισή τους..

Δημοσιεύτηκε στην ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ στις 7/3