Με ένα χιουµοριστικό βίντεο, στο οποίο φοράει bucket hat, κρατά ένα skate και κάνει dad joke, επανήλθε στο TikTok το περασµένο Σάββατο ο Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειµένου να πείσει τους νέους να κάνουν αίτηση στην πλατφόρµα για το Youth Pass. Το συγκεκριµένο βίντεο -που άγγιξε τις 2 εκατ. προβολές- έρχεται σε συνέχεια των αναρτήσεων για το τι συµβαίνει στα Υπουργικά Συµβούλια, µε «συµπρωταγωνιστή» τον Άδωνι Γεωργιάδη, το backstage της Συνόδου Κορυφής στις Βρυξέλλες, αλλά και το βίντεο για τον καρκίνο του µαστού, στο οποίο έδωσε τον λόγο σε τέσσερις γυναίκες.

1

Με µια πιο προσεκτική µατιά στον λογαριασµό του πρωθυπουργού, παρατηρεί κανείς ότι το TikTok του Κυριάκου Μητσοτάκη µπορεί να χωριστεί σε δύο µέρη, το προεκλογικό και το µετεκλογικό. Στο επικοινωνιακό σκέλος, το διαφορετικό στοιχείο που εισάγεται στις τελευταίες αναρτήσεις είναι ότι καθεµία έχει ένα διαφορετικό concept, µε το ύφος και τα µηνύµατα του πρωθυπουργού να προσαρµόζονται πλήρως στο περιεχόµενο του κάθε βίντεο και το κοινό όπου απευθύνεται.

Χαρακτηριστικό είναι ότι η συχνότητα των αναρτήσεων του πρωθυπουργού στη δηµοφιλή πλατφόρµα της νεολαίας είναι σαφώς µειωµένη σε σχέση µε την προεκλογική περίοδο, καθώς µεσολάβησε µια σηµαντική παύση τόσο στην περίοδο πριν από τις αυτοδιοίκητικές εκλογές όσο και στο πρώτο διάστηµα της κυβερνητικής θητείας, κατά το οποίο η κυβέρνηση ήρθε αντιµέτωπη µε πολλαπλά µέτωπα. Η επάνοδος Μητσοτάκη στο TikTok έρχεται σε ένα ασφαλές πολιτικό περιβάλλον, όπου η Ν.∆. είναι κυρίαρχη στο πολιτικό σκηνικό, βάσει των τελευταίων µετρήσεων, και οι µεταρρυθµίσεις που προωθεί η κυβέρνηση δείχνουν να παίρνουν ψήφο εµπιστοσύνης από τους πολίτες. Το επικοινωνιακό επιτελείο του Κυριάκου Μητσοτάκη παραµένει αµετάβλητο, µε τη διευθύντρια επικοινωνίας του πρωθυπουργού, Κύρα Κάπη, σε ρόλο «ενορχηστρωτή», τον καταξιωµένο επικοινωνιολόγο Eρικ Θανόπουλο-Παρκς να παραµένει ο «high tech» σύµβουλός του, ενώ αυξηµένο ρόλο έχουν ο αναπληρωτής διευθυντής του γραφείου Τύπου του Μαξίµου, Χρήστος Ζωγράφος, και ο εκπρόσωπος Τύπου της Ν.∆., Νίκος Ρωµανός.

Αλλάζουν ύφος τα βίντεο του Κασσελάκη στο TikTok

«Με λένε Στέφανο και έχω να σας πω κάτι». Με αυτόν τον τρόπο συστήθηκε o Στέφανος Κασσελάκης, κάνοντας µια δυναµική entrance στο TikTok, µε το εν λόγω βίντεο να ξεπερνά τις 1,6 εκατ. προβολές. Μετά την ανάδειξή του στην ηγεσία του κόµµατος της αξιωµατικής αντιπολίτευσης και εν µέσω των ραγδαίων εξελίξεων που ακολούθησαν τη διάσπαση του ΣΥΡΙΖΑ, τα βίντεο του κ. Κασσελάκη αλλάζουν ύφος, µε τον ίδιο να ασκεί σφοδρή κριτική στην κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό, αν και δεν έλειψε και ένα πιο ανάλαφρο για τα γενέθλια της σκυλίτσας του. Οσο για την οµάδα που διαχειρίζεται τα µέσα κοινωνικής δικτύωσης του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, περιορίζεται στον ίδιο και δύο στενούς του συνεργάτες, τους 30άρηδες Κωνσταντίνο Μαρκέτο και Ντίνα Μουτζουρούλια, οι οποίοι ανήκαν µεταξύ άλλων στη web team του πρώην πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα. Οπως αναφέρουν οι πληροφορίες µας, ο κ. Κασσελάκης χειρίζεται ο ίδιος τους λογαριασµούς του και «κατέχει το άθληµα», µιας και είναι ένας νέος άνθρωπος, ιδιαίτερα δραστήριος στις δηµοφιλείς πλατφόρµες, προτού µάλιστα ασχοληθεί µε την πολιτική.

2

*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο «Secret» της εφημερίδας «Παραπολιτικά»