Με συνταγή Καραμανλή η στρατηγική του Σαμαρά
Πώς θα κινηθεί από εδώ και στο εξής η επικοινωνιακή στρατηγική του Μαξίμου
Όσο περνάει ο καιρός το προβάδισμά του ΣΥΡΙΖΑ στις δημοσκοπήσεις παγιώνεται πολύ πιο πάνω από το λεγόμενο στατιστικό λάθος και οι επερχόμενες εκλογές για τον επόμενο Πρόεδρο της Δημοκρατίας φέρνουν την κυβέρνηση και κατ' επέκταση τη Νέα Δημοκρατία αντιμέτωπη με το φάσμα της εκλογικής αναμέτρησης. Το σκηνικό θυμίζει κατά πολύ την περίοδο που πρωθυπουργός ήταν ο Κώστας Καραμανλής και παρόλο που το ΠΑΣΟΚ προηγούταν σε όλες τις μετρήσεις αλλά και στους ποιοτικούς δείκτης, ο πρώην πρωθυπουργός παρέμενε σταθερά καταλληλότερος για την πρωθυπουργία από τον Γιώργο Παπανδρέου.
Με δεδομένα τα προβλήματα που υπάρχουν τόσο σε μία δικομματική κυβέρνηση όσο και με τους υπουργούς της ΝΔ οι οποίοι στην πλειονότητά τους αποδεικνύονται κατώτεροι των περιστάσεων, η επικοινωνιακή στρατηγική του Μεγάρου Μαξίμου θα περιστραφεί προϊόντος του χρόνου αποκλειστικά γύρω από τον ίδιο τον πρωθυπουργό. Το επικοινωνιακό επιτελείο θα εστιάσει στην καταλληλότητα αλλά και στις κινήσεις του Αντώνη Σαμαρά από το 2012 μέχρι σήμερα. Είναι ακριβώς η ίδια στρατηγική που ακολούθησε η Νέα Δημοκρατία από το 2007 και μετά με αποκορύφωμα την προεκλογική εκστρατεία του 2009 όταν το μοναδικό της πρόσωπο ήταν ο Κώστας Καραμανλής.
Διαβάστε επίσης:
Στις 25 Οκτωβρίου ανακοινώνεται το νέο κόμμα "ΕΔΕΜ"
"Γαλάζια" παράπονα για τον Γιάννη Μανιάτη
Θρίαμβος Πατούλη στις εκλογές της ΚΕΔΕ
"Σκληρή" αποστολή για τον Δημήτρη Κανελλόπουλο
Απόφαση - μυστήριο του Αβραμόπουλου
ΠΑΣΟΚ σε Βαγγέλη Μεϊμαράκη: Τιμωρήστε τη Ζωή Κωνσταντοπούλου