Εναλλακτικούς τρόπους να πραγματοποιήσουν την επικοινωνιακή καμπάνια της Νέας Δημοκρατίας ψάχνουν να βρουν στη Συγγρού. Με δεδομένο ότι όλη η επικοινωνιακή στρατηγική περιστρέφεται γύρω από το πρόσωπο του Αντώνη Σαμαρά η πρώτη κίνηση είναι μία συνέντευξη στο διαδίκτυο, μακριά από τις καθιερωμένες τηλεοπτικές συνεντεύξεις και τις δηλώσεις στον έντυπο τύπο.

Ταυτόχρονα η Νέα Δημοκρατία θα αποφύγει και σε αυτές τις εκλογές την αφισοκόλληση ενώ έχει δοθεί ιδιαίτερο βάρος στα κοινωνικά δίκτυα και το διαδίκτυο εν γένει.

Διαβάστε επίσης:

Προσωπικότητες κύρους στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΝΔ

Προβάδισμα 3,1% του ΣΥΡΙΖΑ σε νέα δημοσκόπηση