Το δάνειο, ύψους 75 εκατομμυρίων ευρώ που έχει λάβει ο δήμος Αθηναίων του Χάρη Δούκα από την Τράπεζα Επενδύσεων για την ενεργειακή αναβάθμιση των σχολείων, επαρκεί για 30 μόνο σχολεία από το σύνολο των 400, σύμφωνα με τη στήλη ''Big Mouth'' του powergame.gr. Επίσης, όπως επισημαίνει η στήλη, από τα 30 σχολεία, μελέτες ενεργειακής αναβάθμισης υπάρχουν μόνο για τα εννιά.

Διαβάστε: "Φυλλορροούν" οι στενοί συνεργάτες του Δούκα: Ο Πρωτόπαπας και οι αντιδήμαρχοι που κρατάνε αποστάσεις


Πόσο θα στοιχίσει συνολικά το δάνειο, πότε θα αποπληρωθεί και το ποσό που θα χρειαστεί συνολικά

Σύμφωνα με τη στήλη Big Mouth, αν το δάνειο επιμεριστεί, για κάθε σχολείο θα δαπανηθούν δυόμισι εκατομμύρια ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση, που κανείς δεν γνωρίζει τι ακριβώς θα γίνει. Παράλληλα, με τέτοιες προϋποθέσεις η αναβάθμιση ακόμα και αυτών των 30 σχολείων θα πάρει χρόνια, ενώ όπως τονίζει η στήλη, με τους τόκους, η αποπληρωμή θα φτάσει τα 103 εκατομμύρια ευρώ. Μάλιστα, υπογραμμίζει η στήλη, ότι με τα μέτρα και σταθμά του δημάρχου, η ενεργειακή δαπάνη όλων των σχολείων της Αθήνας, θα ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ.