Ιανουάριος  2009.  Ο Καραμανλής κάνει τον τελευταίο ανασχηματισμό  του βάζοντας  στο υπουργείο Πολιτισμού τον Αντώνη Σαμαρά ο οποίος επανέρχεται σε κυβερνητικό  σχήμα μετά από 17 χρόνια. Ο Σαμαράς παραλαμβάνει το χαρτοφυλάκιο από τον Μιχάλη  Λιάπη ανακαλύπτοντας σημεία και τέρατα , ειδικά με το Μουσείο της Ακρόπολης, για τα οποία ουδέποτε μίλησε.  

Σε συνεννόηση αμέσως  με τον  Καραμανλή , ακυρώνει τα πολυδάπανα  σχέδια και τις πανάκριβες φιέστες που είχε οργανώσει ο  «Μισέλ»  αναθέτοντας στις υπηρεσίες του υπουργείου  τις εκδηλώσεις προβολής. Τι είχε συμβεί;  Με  απόφαση του ο   Λιάπης τον Σεπτέμβριο του 2008 ( αρ. πρωτ. ΥΠΠΟ/ΓΔΑΠΚ/ΔΙΠΚΑ/85561/11.09.2008) ,  εν μέσω του μείζονος σκανδάλου της  Μονής Βατοπεδίου και  της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, προκήρυξε διεθνή διαγωνισμό   με τίτλο  «ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ  ΤΩΝ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ  ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ» , κόστους  6 εκατομμυρίων ευρώ!

 Το έργο κατασκευής  δεν είχε  καν αρχίσει και ο Μισέλ ενδιαφέρονταν για  τη … φανφάρα.  Ο Σαμαράς ακύρωσε τον διαγωνισμό  , επέστρεψε τις εγγυητικές  και επί   6  μήνες  έως την ημέρα των εγκαινίων του Μουσείου  βρισκόταν πρωί   - βράδυ στο … γιαπί.  Παράλληλα ενημέρωνε τον Καραμανλή για  όλες του τις  κινήσεις καθώς  και  για την  προώθηση της  κατασκευής άλλων σύγχρονων  μουσείων,  όπως αυτό της Πάτρας που εγκαινιάστηκε και λειτούργησε επίσης στο  άψε  - σβήσε.

Ο  Λιάπης εξαφανίστηκε από προσώπου γης  και  στις  4 Σεπτεμβρίου  2009  κατηγόρησε  τον εξάδελφο του  ότι κακώς  προσφεύγει σε πρόωρες  κάλπες   ενώ ως ένδειξη διαμαρτυρίας δήλωσε  ότι δεν θα  θέσει εκ νέου  υποψηφιότητα ωστόσο : « παραμένω  πολιτικώς ενεργά» ,  όπως έγραφε στην επιστολή του. Επειδή γνώριζε  ότι ο Σαμαράς  δεν δεχόταν  καν να ακούσει το  όνομα του με τα   όσα  ο «Μισέλ» του κληροδότησε,  ο πρώην  υπουργός  προσέγγισε την   Ντόρα  που ναι μεν τον δέχτηκε αλλά δεν τον …  υποδέχτηκε  κιόλας.   Μετά  την επικράτηση  Σαμαρά στις εσωκομματικές εκλογές ο Λιάπης …  «έκοψε χανάκα».   Όσες φορές κι αν προσπάθησε να  ζητήσει ραντεβού στο Μαξίμου , εισέπραξε άρνηση  δεδομένων  και των κακών σχέσεων του με τον Καραμανλή. Το   «τίμημα Λιάπης» για τη ΝΔ  είναι πολύ μεγάλο τόσο στον Πολιτισμό  όσο και στις  Μεταφορές.  Ας μην παρακάμπτεται   ότι  ο Μισέλ πέρασε   και από το υπουργείο Μεταφορών κρατώντας για  δύο χρόνια στη θέση του τον Γιαννακό του ΠΑΣΟΚ που  ενεπλάκη σε  περίεργες αναθέσεις σιδηροδρομικών έργων. 

Δ. ΓΙΑΝΝ.