Ο νόμος περί ευθύνης υπουργών και η σύντομη αποσβεστική προθεσμία που προβλέπει «προστάτευσαν» τρεις φορές τον Μιχάλη Λιάπη από τη Δικαιοσύνη, ενώπιον της οποίας βρέθηκε τελικά εξαιτίας της παραβίασης ενός κόκκινου σηματοδότη... 

Τρεις δικογραφίες, που αφορούσαν «έργα και ημέρες» του επί θητείας του στο υπουργείο Μεταφορών, έφτασαν στη Βουλή, ωστόσο καμία δεν προχώρησε περαιτέρω. Η πρώτη αφορούσε το έργο «Ανακαίνιση της σιδηροδρομικής γραμμής, κατασκευή ηλεκτροκίνησης - σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης στο τμήμα Πειραιά - Αθήνα - Τρεις Γέφυρες» και διαβιβάστηκε στη Βουλή τον Μάρτιο του 2012. Η δεύτερη ήταν για τις «μαϊμού» άδειες φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και βυτιοφόρων - υπόθεση που αποκάλυψε η Realnews τον Νοέμβριο του 2009. Η τρίτη αφορούσε αγορά από τον ΟΣΕ ηλεκτραμαξών, καθώς και οκτώ συρμών τύπου Desirο, για τους οποίους ο οργανισμός κατέβαλλε αντίτιμο ενός εκατομμυρίου ευρώ τον μήνα, για δεκαέξι μήνες, ενώ θα μπορούσε ο οργανισμός όχι μόνο να τα έχει δωρεάν λόγω ειδικής ρήτρας, αλλά να τα έχει αγοράσει με το αντίτιμο του ενοικίου...