Με στόχο να καταρρίψει το πρόσφατο ρεκόρ του Seat Leon Cupra (με χρόνο 7:58:44 στο Nurburgring) το Honda Civic Type R θα διεκδικήσει τους επόμενους μήνες τον τίτλο του ταχύτερου προσθιοκίνητου μοντέλου παραγωγής και κατά την γνώμη μας θα το αποσπάσει στο «χαλαρό». Η εμφάνιση του Type R πάντως, που εξακολουθεί να ονομάζεται πρωτότυπο, δικαιολογεί πάντως τη θέση των Ιαπώνων, μιας και συνολικά έχει πράγματι αγωνιστικό αέρα με την τεράστια πίσω αεροτομή που ενσωματώνει όμορφα τα φωτιστικά σώματα, τα φαρδιά φτερά σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών και το εμπρός σπόιλερ με το κόκκινο περίγραμμα που κατεβαίνει χαμηλά.

Δείτε φωτογραφίες στο caroto.gr