Οι «κρατικοποιημένες» εταιρίες που κατασκευάζουν αυτοκίνητα δεν βλέπουν παραέξω και δεν θέλουν να έχουν βλέψεις προς τα έξω με εξαίρεση την Qoros. Ο λόγος είναι πολύ απλός: η κινεζική αγορά είναι τόσο μεγάλη που δεν χρειάζεται σπατάλη εκατομμυρίων ευρώ (ή δισεκατομμυρίων γιουάν) για την εξέλιξη αυτοκινήτων που να μπορούν να σταθούν απέναντι σε ένα τουλάχιστον κορεατικών ή ιαπωνικών προδιαγραφών (δηλ. στα γεωγραφικά πλησιέστερα). Εδώ, αξιοσημείωτη είναι και η πανέξυπνη κίνηση των έμπειρων Ευρωπαίων και Αμερικανών που υποψιάστηκαν από την αρχή την δυναμική της κινεζικής οικονομίας και στην περίπτωση της αγοράς αυτοκινήτου την αναχαίτισαν με τον σοφότερο τρόπο: διεισδύοντας μέσα σε αυτή και μετατρέποντας τη πλήρως εξαρτώμενη από τις ίδιες της εταιρίες (εκτός Κίνας).

Διαβάστε περισσότερα και δείτε φωτογραφίες στο caroto.gr