Μπορεί να μην ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με την κίνηση στους εμπρός τροχούς (αυτό ήταν το ιδιοκατασκευσμένο Jean-Albert Gregoire του 1926 για να ακολουθήσουν δύο χρόνια αργότερα τα βρετανικά DKW) αλλά ήταν από τα πρώτα προσθιοκίνητα ευρείας παραγωγής κάνοντας αντιληπτά τα πλεονεκτήματα της κίνησης εμπρός. Ωστόσο, η συνταγή του «όλα μπροστά» με εγκάρσια μετάδοση ήρθε δεκαετίες αργότερα (το 1968 με το Autobianchi Primula) καθώς ο κινητήρας στο Traction Avant βρισκόταν πολύ πιο πίσω από τον εμπρός άξονα (ώστε να χωρέσει το κιβώτιο που ήταν εμπρός από το μοτέρ και κατά τον διαμήκη άξονα) του «μονοκόκ» πλαισίου.

Ναι, σωστά διαβάσατε («μονοκόκ» τότε, το γνωστό αυτοφερόμενο πλαίσιο σήμερα) καθώς εκείνη την εποχή ήταν κάτι πρωτοποριακό σε σχέση με τα ξεχωριστά πλαίσια που βασίζονταν πάνω σε τύπου σκάλας (όπως μέχρι πριν κάποια χρόνια τα περισσότερα 4?4 μέχρι να εμφανιστούν τα SUV με πρώτο το Toyota RAV4). Πρωτοποριακή ήταν και η εμπρός ανεξάρτητη ανάρτηση με ράβδους στρέψης και διαμήκεις βραχίονες που σχημάτιζαν ανισομεγέθη ψαλίδια. Πίσω υπήρχε άκαμπτος άξονας με υστερούντες βραχίονες να τον στηρίζουν και ράβδο Πανάρ να περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος.

Δείτε φωτογραφίες και video στο caroto.gr