Όλα ξεκινούν από ένα όραμα. Στην προκειμένη περίπτωση αυτό της “Γερμανικής” Mercedes, που έψαχνε ένα τρόπο για να ξανασηκώσει το ανάστημά της μετά από ένα παγκόσμιο πόλεμο.

Και τον βρήκε, εν πολλοίς, στο πρόσωπο της 300 SL. Όχι της πολιτικής έκδοσης, W198 αλλά της αγωνιστικής, W194, που παρουσιάστηκε το 1952, κερδίζοντας σε Le Man, Nurburgring, Carrera Panamericana και άλλους αγώνες της εποχής. Αυτό το σχετικά αδύναμο αγωνιστικό, με τα 3 καρμπυρατέρ και τους μόλις 175 ίππους, κατάφερε να αφήσει πίσω του τις ισχυρότερες Ferrari και Jaguar χάρη στην εξαιρετική του αεροδυναμική και στο χαμηλό βάρος.

Εκεί ήταν και η ουσία. Οι πόρτες του, με το χαρακτηριστικό σχήμα γλάρου (Gullwing) μπορεί να άφησαν εποχή (ένας μύθος θέλει να σχεδιάζονται για πρώτη φορά πρόχειρα, σε μία χαρτοπετσέτα, στη διάρκεια ενός Le Man) στην πράξη όμως επιλέχθηκαν όχι προς χάριν του design αλλά γιατί το σωληνωτό πλαίσιο δεν επέτρεπε την είσοδο του οδηγού από το πλάι. Με κάποιον τόπο λοιπόν, αυτός έπρεπε να περάσει πάνω από αυτό, για να εισέλθει στο εσωτερικό…

Διαβάστε περισσότερα και δείτε φωτογραφίες στο caroto.gr