Η πρώτη επίσημη παρουσίαση είχε γίνει το 1989 στην Φρανκφούρτη και το μεγαλύτερο κουπέ ενθουσίαζε με την εμβληματική κουπέ σχεδίασή του, την απουσία της μεσαίας κολόνας του αμαξώματος, καθώς και τα αναδιπλούμενα φωτιστικά σώματα. Για την εποχή η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη κολόνα του τιμονιού, ο αντιθαμβωτικός καθρέπτης οπισθοπορείας και το κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό αποτελούσαν τεχνολογικές καινοτομίες που συναντούσες μόνο σε ακριβά μοντέλα.

Αρχικά, η Σειρά 8 είχε V12 5.0 κινητήρα που απέδιδε 300 ίππους και 450 Nm με το 0-100 να πετυχαίνεται σε 6,8 δλ. Το 1993 ακολούθησαν οι εκδόσεις 840 Ci και 850 Ci με V8 4.0 και V12 5.6 κινητήρες που απέδιδαν 286 και 381 άλογα, αντίστοιχα. Ένα χρόνο αργότερα η 850 Ci απέκτησε νέο V12 5.4 με 326 ίππους και νέο αυτόματο κιβώτιο με πέντε σχέσεις. Το 1999 τερματίστηκε η παραγωγή της Σειράς 8, αφού αποκτήθηκε από 30.621 αγοραστές όπου 2 στους 3 προτιμούσαν τις V12 εκδόσεις και μόλις 1 στους 6 το μηχανικό κιβώτιο.

Δείτε φωτογραφίες στο caroto.gr