Μετά τα «ενεργά» συστήματα ESP που κάνουν μέχρι και μικροδιόρθωση με «ανάποδο», την υποβοήθηση πέδησης και τα συστήματα διατήρησης λωρίδας, το επόμενο ηλεκτρονικό σύστημα ασφάλειας που εξελίσσεται είναι το ESA (Emergency Steering Assist). Πρόκειται για σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού σε έκτακτη ανάγκη και θα επεμβαίνει όταν ο οδηγός θα πρέπει να κάνει κινήσεις απότομης αποφυγής εμποδίου, π.χ. ενός οχήματος που είναι σταθμευμένο έπειτα από στροφή χωρίς ορατότητα ή άλλου που μπαίνει απροειδοποίητα στο δρόμο.

Στις περιπτώσεις αυτές το σύστημα θα υπολογίζει τον πιο σίγουρο και ασφαλή τρόπο αποφυγής του εμποδίου, υποδεικνύοντας κατά κάποιον τρόπο στον οδηγό -ο οποίος διατηρεί τον πλήρη έλεγχο- την ιδανική γωνία για το τιμόνι και σταθεροποιώντας ταυτόχρονα το αυτοκίνητο. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιούνται δεδομένα από αισθητήρες ραντάρ και κάμερες, ενώ υπάρχει και σύνδεση με την ηλεκτρική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης.

Πηγή: caroto.gr