Το νέο μοτέρ θα αντικαταστήσει τον ατμοσφαιρικό V8 6.2 μετά από τέσσερα χρόνια παραγωγής και το τέλος της SLS AMG (σε κουπέ και roadster). Πρώτο πεδίο εφαρμογής θα είναι η Mercedes-AMG GT (ένα μικρότερο και φτηνότερο supercar από την SLS) και με την βοήθεια διπλού τούρμπο της Borg Warner θα προσφέρει περισσότερα από 500 άλογα. Η λειτουργία του τούρμπο θα είναι παράλληλη, με μέγιστη πίεση στα 2,3 bar και υδρόψυκτο εναλλάκτη αέρος.

To μοτέρ με την κωδική ονομασία M178 έχει άμεσο ψεκασμό (με πίεση έως 200 bar), και φυσικά και είναι Euro 6. Ζυγίζει 209 κιλά χάρη στην χρήση ιδιαίτερα ελαφριών πιστονιών και εκκεντροφόρων, ενώ το κράμα της κυλινδροκεφαλής περιλαμβάνει ζιρκόνιο (αργυρόλευκο ειδικό μέταλλο υψηλής αντοχής που χρησιμοποιείται σε απλές εφαρμογές μέχρι και στην αεροδιαστημική) για βέλτιστη θερμοαγωγιμότητα και κύκλο καύσης. Τα τοιχώματα των κυλίνδρων έχουν ειδική επένδυση από «νάνοφιλμ» (με νανοτεχνολογική σύνθεση που προσφέρει «κρυστάλλινη» λεία επιφάνεια) για την μείωση των τριβών δίχως να υπάρχει ανάγκη για χρήση συμβατικής λίπανσης(!) και δίχως την κλασική ελαιολεκάνη ο κινητήρας κάθεται 55 χλστ. πιο χαμηλά βελτιώνοντας το κέντρο βάρους.

Διαβάστε περισσότερα στο caroto.gr