Το νέο στοίχημα της Lexus ακούει σε δύο γράμματα (NX) και ουσιαστικά είναι το μοντέλο που εισάγει την ιαπωνική εταιρία στα μεσαία SUV με σπορ προσανατολισμό, όπως τονίζει η εταιρία. Μάλιστα, η Lexus στηρίζει πολλά πάνω στο νέο της μοντέλο καθώς θεωρεί πως μαζί με το IS μπορεί να συγκεντρώσει τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων στην Ευρώπη. Και αυτό διότι τα μισά Lexus που κυκλοφορούν στους ευρωπαϊκούς δρόμους είναι υβριδικά, όπως και το NX 300h με τους 197 PS που συνδυάζει βενζινοκινητήρα 2,5 lt με ηλεκτροκινητήρα και την γνωστή μετάδοση CVT.

Ως αντίβαρο απέναντι στις αντίπαλες σπορ εκδόσεις η Lexus θα εισάγει από τις αρχές του νέου έτους και την έκδοση 200t η οποία εξοπλίζεται με δίλιτρο τούρμπο -ναι, σωστά διαβάσατε, η Toyota έχει τούρμπο μοτέρ- 4κύλινδρο που αποδίδει 238 PS και συνδυάζεται με αυτόματο 6άρι κιβώτιο. Το σημαντικό είναι ότι όλοι οι κινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με κίνηση στον εμπρός άξονα ή στους τέσσερις, ενώ θα μπορούσαμε να μιλάμε για μία πλήρη γκάμα αν υπήρχε έκδοση ντίζελ (αν και κακά τα ψέματα, η Lexus δεν έχει καταφέρει να καθιερωθεί στην Ευρώπη δίνοντας προτεραιότητα στις Η.Π.Α. κ.α.).

Διαβάστε περισσότερα και δείτε φωτογραφίες στο caroto.gr