Κι ας έχει στο πίσω μέρος της έναν από τους πιο διάσημους V12 με το cavallino rampante, αυτόν των 6.000 κυβικών της Ferrari Enzo. Aς πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή, πιάνοντας το νήμα κάπου στις αρχές του 2000, όταν η Ferrari εργαζόταν πυρετωδώς προκειμένου να ετοιμάσει το νέο της υπερ-αυτοκίνητο, την Enzo, που παρουσιάστηκε το 2002. Αρκετούς μήνες πριν λοιπόν οι Ιταλοί μηχανικοί χρησιμοποιούσαν «μουλάρια», προκειμένου να δοκιμάσουν και να εξελίξουν τα διάφορα συστήματα της Enzo και κυρίως τον εκπληκτικό 6λιτρο V12.

Τα μουλάρια ήταν 3 και το συγκεκριμένο βασίζεται στην πιο παλιά 348, το πλαίσιο της οποίας έχει...

Δείτε την συνέχεια και τις φωτογραφίες ΕΔΩ