Κυψέλες καυσίμου για το BMW i5
Νέα τεχνολογία
Με πρωτεργάτες τις Honda, Hyundai και Toyota ξεκινά ο δεύτερος και μεγαλύτερος γύρος για τα οχήματα τεχνολογίας κυψελών καυσίμου
Ο κύκλος για τα ηλεκτρικά μπαταριοκίνητα οχήματα σταδιακά μοιάζει σα να στενεύει καθώς οι ειδικοί διαπιστώνουν πως η βελτίωση πρακτικών προβλημάτων (περιορισμένη αυτονομία, χρόνος φόρτισης) δεν θα έρθει τόσο σύντομα όσο πίστευαν. Όπως έχουμε γράψει πολλές φορές στο caroto.gr, οι εταιρίες θα αρχίσουν η μία μετά την άλλη να μεταστρέφουν την προσοχή τους προς τα οχήματα τεχνολογίας fuel cell. Ήδη, η Toyota με το Mirai και η Honda με το FCV έχουν ταράξει τα νερά.
Αλλά και η Ευρώπη δεν θα κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια. Πρόσφατα, το βρετανικό περιοδικό Autocar αποκάλυψε πως η BMW ετοιμάζει το i5 για να υποδεχτεί διάταξη από κυψέλες υδρογόνου με τις ευλογίες της Toyota (θυμηθείτε το μνημόνιο συνεργασίας ανάμεσα στις δύο εταιρίες). Μέχρι το 2017 θα έχουν λανσαριστεί αρκετά fuel cell μοντέλα ευρείας παραγωγής, από την B-Class με καύσιμο υδρογόνο έως την Audi, η οποία την επόμενη εβδομάδα αναμένεται στο Λος ’ντζελες να παρουσιάσει ένα πρωτότυπο με κυψέλες με σχετικές ανακοινώσεις για επένδυση της εταιρίας στις κυψέλες καυσίμου. Φυσικά, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και την Hyundai που εξελίσσει εδώ και καιρό την εν λόγω τεχνολογία με αποκορύφωμα την σχετική εκδοχή του ix35.