Η ανάγκη ύπαρξης ενός νέου μεγάλου Citroen ήταν κάτι παραπάνω από επιβεβλημένη. Η εταιρεία έπρεπε να επιστρέψει δυναμικά σε μια κατηγορία που εδώ και χρόνια δεν είχε να επιδείξει κάτι πραγματικά καινούργιο…
Τα απαραίτητα teasers υπήρξαν για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του κοινού, ενώ η επίσημη πρεμιέρα έγινε λίγο πιο μακριά από τα κεντρικά γραφεία της μάρκας, στους χώρους που φιλοξένησαν το Σαλόνι του Παρισιού. Η προσοχή από τους εκπροσώπους του τύπου δεδομένη, όπως δεδομένος αποδείχθηκε και ο ενθουσιασμός του κοινού: ούτε λίγο ούτε πολύ 12.000 παραγγελίες αρχειοθέτησαν οι υπάλληλοι του περιπτέρου την πρώτη κιόλας ημέρα λειτουργίας της Έκθεσης.

Κάπου εδώ, το αργότερο, οι ιθύνοντες της εταιρείας θα έπρεπε να νοιώθουν απόλυτα ικανοποιημένοι. Ο στόχος τους άλλωστε είχε επιτευχθεί: είχαν κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό, που διαθέτει χαρακτηριστική εικόνα και ένα κορυφαίο επίπεδο άνεσης σε σχέση με τα δεδομένα της κατηγορίας. Ειδικά για το τελευταίο δεν υπήρχε καμία αμφιβολία, χάρη στο ιδιαίτερο στοιχείο της υδρο-πνευματικής ανάρτησης.

O λόγος για τη Citroen DS, τον περίφημο «βάτραχο» που παρουσιάστηκε στην έκθεση της γαλλικής πρωτεύουσας το 1955, συμπληρώνει δηλαδή ολόκληρα 60 χρόνια ζωής, θεωρείται ένα από τα σημεία αναφοράς στην ιστορία του αυτοκινήτου και αναμφίβολα το πιο σημαντικό Citroen. Δε χρειάζεται να κάνει κανείς πολύπλοκες σκέψεις: φέρτε στο μυαλό σας τα αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’50 και του ’60 -η χρυσή εποχή του «βάτραχου» στην Ελλάδα ήταν πάντως 10 χρόνια αργότερα. Έδειχναν προπολεμικά, όπως προπολεμική ήταν και η τεχνολογία τους, κάτι που ίσχυε φυσικά και για την Traction Avant που αντικατέστησε η DS.

Πηγή: Caroto.gr